۱۲ دی ۱۳۹۹، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 84169198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ندبه های دلتنگی بر مزار سردار جبهه مقاومت

۱۲ دی ۱۳۹۹، ۹:۲۴
کد خبر: 84169198
ندبه های دلتنگی بر مزار سردار جبهه مقاومت

کرمان - ایرنا - نوای دعای ندبه دلسوختگان پرواز سید الشهدای جبهه مقاومت در کوه های مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان طنین انداز شد.

به گزارش ایرنا، آیین باشکوه دعای ندبه با حضور پرشور عده ای از دلدادگان سردار دل ها در محل گلزار شهدا و بخش عظیمی از مردم از طریق فضای مجازی از بلندای مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان در گوش زمان زمزمه شد.

رهپویان مسیر  ولایت و شهادت با نوای فاغث یا غیاث المستغیثین از فریاد رس فریادخواهان طلب یاری و هم نوا با سردار  آسمانی خود، ندبه کردند.

امروز جمعه کوه های مسجد صاحب الزمان (عج) و دعای ندبه عطر و بویی دیگر داشت بویی که می شد با استشمام آن از زمین حتی برای اندکی فاصله گرفت.
قبل از برگزاری دعای ندبه سخنران این آیین معنوی گفت: افرادی که می خواهند در جبهه ولی خدا مقتدر و محکم بمانند باید  اهل بذل بوده و اهل مصلحت اندیشی نباشند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی افزود: افرادی که می خواهند در جبهه ولی خدا مقتدر و محکم بایستند باید خود را برای لقای خداوند آماده کنند.
وی ادامه داد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا از تمام وجود خود مایه گذاشتند.
سخنران آیین دعای ندبه در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: افرادی که می خواهند در جبهه ولی خدا مقتدر بمانند با پرهیز از مصلحت اندیشی باید هر جا لازم باشد در راه نظام ایثار کنند.
وی با بیان اینکه بسیاری از افراد در آستانه عاقبت بخیری بودند اما عاقبت به شر شدند، گفت: اما بودند افرادی که در آستانه عاقبت به شری بودند اما عاقبت به خیر شدند.
حجت الاسلام و المسلمین مومنی با اشاره به ولایتمداری سردار دلها تصریح کرد: این جمله سپهبد شهید سلیمانی را که فرمودند "والله والله والله راه عاقبت بخیری در تبعیت از رهبری و گوش دادن به فرمان ایشان است" را همه شنیده ایم.
وی تاکید کرد: افرادی مانند سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شب و روز خود را برای دین و اقتدار نظام گذاشتند و با خدا معامله کردند.
این ایین معنوی با نوای گرم مداح میثم مطیعی ‌ادامه یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha