۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84171405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۰ خانوار روستایی ماژین از نعمت آب بهره مند می شوند

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: ۲۴۰ خانوار ساکن در ۲ روستای بخش ماژین شهرستان دره شهر بزودی از نعمت آب آشامیدینی بهداشتی برخوردار خواهند شد.

نورالله تیموری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی روستاهای شهید باهنر و شهید بهشتی بخش ماژین شهرستان دره شهر که ۵۰۰ متر از یکدیگر فاصله دارند، با توجه به قدمت بالا و فرسوده بودن شبکه داخلی در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان ایلام قرار گرفت.

وی از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی این روستاها خبر دادو افزود: این پروژه آبرسانی به طول ۶ هزار و ۵۰۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مراحل پایانی کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه اصلاح و بازسازی این پروژه ها مهرماه سال جاری آغاز شده است، یادآور شد: با توجه به سرعت عمل مطلوب انتظار می رود پروژه های مذکور تا پایان بهمن ماه امسال تکمیل و بهره برداری برسد.

تیموری تاکید کرد: جنس لوله و اتصالات به کار رفته در این طرح از نوع پلی اتیلن در اقطار ۱۲۵ پلی اتیلن تا ۱۲۰ مختلف است.

وی اضافه کرد: با اتمام این پروژه آبرسانی روستایی ۲۴۰ خانوار در ۲ روستاهای باهنر و شهید بهشتی ماژین از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

تیموری در خصوص پروژه آبرسانی به سایت جدید روستای سیل‌زده چم‌شیر شهرستان سیروان نیز گفت: شبکه توزیع آب این روستا به طول ۱۰ کیلومتر و خط انتقال آن به طول یک هزار و ۸۰۰ متر با پیشرفت فیزیکی مناسب در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی از احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی این پروژه خبر داد و افزود: ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح آبرسانی روستایی هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه پیمانکار مربوطه این پروژه آبرسانی به‌زودی تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha