۱۴ دی ۱۳۹۹، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84171466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمانی، داور دربی گیلان در لیگ دسته اول شد

۱۴ دی ۱۳۹۹، ۹:۵۹
کد خبر: 84171466
زمانی، داور دربی گیلان در لیگ دسته اول شد

رشت - ایرنا - حسین زمانی به عنوان داور بازی تیمهای چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا ، دربی گیلان در لیگ دسته اول را قضاوت می کند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده هفته هشتم لیگ دسته اول معرفی و حسین زمانی  عهده دار قضاوت دربی گیلان و دیدار تیمهای چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا شد.

علیرضا  وهابی افزود: همچنین علی الفتی و بابک خسروی به عنوان کمک داور، زمانی را در این دیدار همراهی خواهند کرد، اسماعیل نیساری به عنوان داور چهارم و اکبر جهانی نیز به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیمهای چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: تیمهای فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا عصر روز دوشنبه (فردا) ۱۵ دی ماه در هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردار جنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند تا یکی از دربی های گیلان در این لیگ برگزار شود.

وی همچنین به بازی تیم ملوان بندرانزلی در این هفته نیز اشاره و بیان کرد: ملوانان نیز در همین تاریخ در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی رو در روی تیم گل ریحان البرز قرار می گیرند که رضوان سرشار به عنوان داور این مسابقه انتخاب شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: همچنین محمد شاکر و مسلم رحیم خانی به عنوان کمک داور و مهدی نورمحمدی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور خواهند یافت و بهرام کیانی به عنوان ناظر گروه داوری این دیدار انتخاب شد.  

وهابی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۳ امتیاز در مکان پنجم ، ملوان بندرانزلی با کسب ۱۲ امتیاز در مکان ششم و  تیم فوتبال چوکا تالش با کسب چهار امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ۱۸ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیمهای ملوان بندرانزلی، شهرداری بندر آستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha