۱۵ دی ۱۳۹۹، ۷:۵۴
کد خبر: 84172646
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

همسر شهید مقاومت: شهادت آرزوی شهید سلیمانی بود

کرمان - ایرنا - همسر و خواهر دو تن از شهدای فاطمیون با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از من خواست در حرم امام رضا (ع) برایش دعای شهادت کنم گفت: این شهید والامقام همیشه آرزوی شهادت داشت که در نهایت به آرزوی خود رسید.

فاطمه حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده همسر و برادر شهیدم (شهدا محمدی و حسینی) اعتقاد داشت که دعای خانواده شهدا مستجاب می‌شود.

وی با اشاره به توجه پدرانه سپهبد شهید سلیمانی به خانواده شهدا اظهار داشت: روزی پس از شهادت همسر و برادرم برای رفع مشکلاتم در محل بیت الزهرای کرمان نزد ایشان رفتم.

همسر و خواهر ۲ شهید جبهه مقاومت ادامه داد: حاج قاسم به دلیل شلوغی عزاداران در بیت الزهرا نتوانست آن لحظه پاسخگوی مشکلاتم باشد.

وی تصریح کرد: پس از ایام فاطمیه شخصا با بنده تماس گرفت که من در جوار آستان قدس رضوی بودم و با اظهار قول مساعد برای رفع مشکلاتم، از من خواست که دعای شهادت برای این شهید والامقام کنم، این دعا را در سال ۹۷ در آستان قدس رضوی برایشان کردم و در سال ۹۸ به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

حسینی افزود: تمامی کودکان و فرزندان شهدا را فرزند خود می‌دانست و با شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت انگار فرزندان شهدا یکبار دیگر پدر و خانواده خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اعتقادات راسخ شهدای جبهه مقاومت به راهشان نیز اضافه کرد: شوهر و برادر شهیدم اعتقاد داشتند هرجا صدای مظلومی بیاید باید به‌پا خیزیم و به یاری مظلومان بشتابیم و با این تفکر به مقام شهادت نائل شدند.

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابوالمهدی المهندس جانشین نیروی مردمی الحشد الشعبی عراق به همراه هشت تن از همراهانشان از جمله سردار حسین پورجعفری بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در فرودگاه بین المللی بغداد هدف بالگردهای آمریکایی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha