۳۶ هزار و ۳۰۶ بازرسی کرونایی در بازار خراسان شمالی انجام شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری خراسان شمالی گفت: با آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا از ابتدای آذرماه، ۳۶ هزار و ۳۰۶ بازرسی در حوزه مشاغل استان انجام شد که این روند همچنان ادامه دارد.

مهدی کرامتی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۰ تیم بازرسی در سطح استان طرح محدودیت های کرونایی را اجرا کردند و اوج بازرسی ها در استان مربوط به روزهای پایانی آذرماه و شب یلدا بود.

وی با بیان این که ۱۲ هزار و ۵۰۶ بازرسی از این بازرسی ها مربوط به مرکز استان بوده است، گفت: در شهرستان بجنورد ۹۴ درصد مشاغل و ۹۶.۶ درصد حوزه اداری در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا بازرسی شدند.

وی افزود: طرح محدودیت های کرونایی در سطح مشاغل استان ۹۵.۸ درصد و در دستگاه های دولتی و اداری نیز ۹۸ درصد اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: تغییر رنگ استان به معنای پایان طرح مدیریت هوشمند نیست و با توجه به اینکه برای رنگ های مختلف در این طرح شیوه نامه های متناسب با وضعیت وجود دارد محدودیت های کرونایی تا ریشه کنی این بیماری وجود خواهد داشت.

کرامتی از پلمب ۱۱۰ واحد صنفی در طول اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا خبر داد و افزود: از ابتدای آذرماه تا کنون به واحدهای صنفی استان هشت هزار و ۲۲۸ تذکر شفاهی و هزار و ۱۷۰ تذکر کتبی داده شده و ۱۷۸ واحد متخلف نیز جریمه شده اند.

مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری خراسان شمالی از اجرای ۹۹ درصدی این طرح در خصوص مشاغل شهرستان شیروان خبر داد و گفت: شهرستان جاجرم کمترین میزان اجرای این طرح را با ۹۲ درصد داشته است.

طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا از اول آذرماه امسال اجرایی شد که با اجرای آن رنگ خراسان شمالی از نظر همه گیری این ویروس، که از ابتدای مردادماه قرمز بود، به نارنجی و سپس زرد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha