۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۵۷
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84175200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار: وضعیت کرونایی آستارا نارنجی و ناپایدار است

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: وضعیت این شهرستان از نظر شیوع کرونا نارنجی و ناپایدار است و در صورت بی‌توجهی مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها، شرایط قرمز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صابر روز سه شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری آستارا بیان کرد: مشاغل گروه یک در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی باید پلمب شوند و آموزش و پرورش بر رعایت بهداشت حوزه های امتحانی نظارت کند.

وی ادامه داد: مهدکودک ها با بهره گیری از ۳۰ درصد ظرفیت و باشگاه های کوهنوردی با ۵۰ درصد ظرفیت، با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند و بهزیستی و نیروی انتظامی معتادان متجاهر را ساماندهی و به آنها اقلام بهداشتی ارائه کنند و نظارت بر کارگاه های بسته بندی محصولات کشاورزی تشدید شود.

سرهنگ فردین عباس زاده جانشین فرمانده سپاه آستارا هم اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد خانوارها غربالگری شدند و ۸۰۰ بسته غذایی، ۱۰۰ عدد کارت هدیه و هشت هزار ماسک به خانوارهای آسیب دیده از کرونا اهدا شد و فعالان این طرح تجلیل خواهند شد.

فرید بصیری مقدم سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا هم گفت: ۳۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند و ۱۱ نفر از مبتلایان در دی ماه فوت کردند.

شیوع ویروس کرونا در همه کشورها خسارت جانی و مالی بر جا گذاشته و راهکار مقابله با آن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت های تردد است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha