۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۴۳
کد خبرنگار: 1361
کد خبر: 84175255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جامعه نیازمند افزایش نشاط و مشارکت سیاسی مردم است

اصفهان- ایرنا- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: دفتر سیاسی استانداری در راستای افزایش نشاط و مشارکت سیاسی مردم جامعه اقدام به برگزاری مستمر با احزاب، گروه‌ها و دسته‌های سیاسی استان کرده است.

علی اصغر رفیعی نژاد روز سه شنبه در حاشیه نشست احزاب اصفهان در استانداری در گفت و گو با ایرنا افزود: در این جلسات احزاب و گروه‌ها از هر سه جناح اصول‌گرایان، اصلاح طلبان و مستقل و جناح‌های مختلف دعوت می‌شوند و با موضوع افزایش نشاط و مشارکت سیاسی در مواجهه با تحولات داخلی و بین المللی بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان تصریح کرد: این جلسات به منظور هم اندیشی و درخواست ارائه راهکار در خصوص نقش احزاب در افزایش نشاط و مشارکت سیاسی است.

وی اظهار کرد: در این جلسات احزاب و گروه‌ها مسائل، مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه می‌کنند که پس از جمع بندی مورد بهره برداری در استان و کشور قرار می‌گیرد.

رفیعی نژاد گفت: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلسات از هر جناح سه حزب و یک مستقل حضور دارند.

وی تصریح کرد: برای این جلسه حزب اسلامی کار، حزب کارگزاران سازندگی، انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند، جامعه اسلامی ورزشکاران و جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی دعوت شدند که به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکار بپردازند.

بیش از ۱۰۰ حزب و تشکل سیاسی در استان اصفهان وجود دارد که فعالیت برخی به صورت مقطعی و برخی به صورت دائمی هستند.

تشکل‌ها از گروه‌های اصلاح طلب، اصول گرا و مستقل فعالیت دارند، یک تشکل کشوری(سازمان عدالت و آزادی جمهوری اسلامی ایران) ، چهار تشکل استانی و مابقی تشکل‌ها در قالب دفتر یا شعبه فعالیت می‌کنند.

از ۱۱۶ تشکل رسمی اعلامی توسط وزارت کشور اکثر تشکل‌ها در اصفهان نمایندگی یا شعبه دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha