۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84175311
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفیعی: شایسته برتری مقابل پرسپولیس بودیم

۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۴۶
کد خبر: 84175311
رفیعی: شایسته برتری مقابل پرسپولیس بودیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با تمام احترامی که برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قائل هستیم اما سپاهان در این مسابقه شایسته شایسته پیروزی و سه امتیاز بود.

به گزارش ایرنا؛ «سروش رفیعی» پس از پایان بازی سپاهان و پرسپولیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و حیف که گلی نداشت.

وی افزود: با تمام احترامی که برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قائل هستم اما سپاهان در این مسابقه شایسته شایسته پیروزی و سه امتیاز بود.

بازیکن سپاهان خاطرنشان کرد: همیشه سعی می‌کنم بهترین نمایش‌ها را به اجرا بگذارم و فکر می‌کنم امروز دستورات کادر فنی را به طور کامل به اجرا گذاشتم.

رفیعی تصریح کرد: محرم نویدکیا همواره به بازیکنان سپاهان توصیه می‌کند در هر مسابقه برای پیروزی پا به میدان بگذارند و تلاش کنند تا تیم برتر باشند.

وی تاکید  کرد: اشکان خورشیدی قضاوت خیلی خوبی را داشت و در تمام‌ صحنه‌ها حضوری فعال داشت و به نظر هر دو تیم رضایت داشتند.

بازیکن سپاهان در پایان گفت: در بازی‌های آینده انگیزه بیشتری خواهیم داشت تا در پایان فصل به مقام شایسته‌ای دست پیدا کنیم.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان با تساوی بدون گل به اتمام رسید. این سومین تساوی متوالی مدافع عنوان قهرمانی بود تا سرخ‌ها بی‌زهرتر از همیشه به استقبال شهرآورد پایتخت بروند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha