رییس فدراسیون اسکی:از ظرفیت استان‌ها در بخش بین‌المللی استفاده می‌کنیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون اسکی گفت: از ظرفیت استان‌ها هم در بخش ملی و هم در بعد بین‌المللی استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، «عباس نظریان» رییس منتخب فدراسیون اسکی روز چهارشنبه پس از مجمع انتخاباتی این فدراسیون در جمع خبرنگاران گفت: یک برنامه در ۱۰ بخش برای اسکی تدوین شده است و فدراسیون باید بر اساس اهداف خود در این مسیر حرکت کند. یکی از برنامه‌هایی که داریم فعال‌شدن کمیته اقتصادی است تا در بخش قهرمانی و توسعه همگانی موفق شویم.

وی افزود: منابع انسانی مهمترین رکن فدراسیون هستند و توجه به بخش خصوصی نیز در اولویت کار ماست. برنامه داریم تا در یک دوره کوتاه‌مدت با برنامه عملیاتی، نظام استعدادیابی را به نحو شایسته‌ای پیش ببریم. با حضوری که در استان‌ها داشتم و ظرفیت‌هایشان را دیدم می‌توانیم هم در بخش ملی و هم در بعد بین‌المللی از ظرفیت استان‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اعتراض یکی از نامزدها به نحوه برگزاری انتخابات گفت: او نظر خود را گفت و محترم است. من می‌توانم شرایط خودم را بگویم. بیش از ۲۵ سال در فضای ورزش کار کرده‌ام و معلم ورزش بودم. در نظام اجرایی هم کار کرده‌ام و دکترای مدیریت ورزشی دارم. به نظرم کارنامه‌ها نشان‌دهنده وضعیت است. از همه نامزدها می‌خواهم در محیط عملیاتی به ما کمک کنند. اگر ظرفیتی وجود دارد من برای توسعه فضای اسکی از آنها کمک می‌گیرم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha