جشنواره رسانه‌ای راه آینده در مشهد به پایان رسید

مشهد- ایرنا- دبیر نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای دیجیتال (راه آینده) گفت: این جشنواره با قدردانی از ۲۳ برگزیده به صورت حضوری و مجازی روز چهارشنبه به کار خود پایان داد.

سید تقی عالمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در محورهای جبهه مقاومت اسلامی، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، خانواده و سبک زندگی، تولید علم و پیشرفت علمی، اقتصاد، اشتغال و رونق تولید، عدالت و مبارزه با فساد، جوان و نگاه به آینده، استقلال و امنیت و همچنین دشمن‌ شناسی برگزار شد.

وی با اشاره به انتخاب آثار رسانه ای این جشنواره ادامه داد: تفاوت این رویداد با سایر جشنواره های دیگر در این بود که اعضای تیم تحقیقاتی و پژوهشی با رصد شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، آثار هنرمندان را مورد ارزیابی قرار داده و در صورتی که هنرمندان به صورت شخصی و بدون سفارش آثاری را با توجه به موضوعات اعلام شده تولید کرده بودند در این جشنواره مورد پذیرش قرار گرفتند.

دبیر این رویداد هنری گفت: براین اساس بیش از ۶۰۰ اثر از هنرمندان مختلف مورد پذیرش قرار گرفت که ۲۳ نفر مورد تقدیر قرار گرفته و جوایزی به آنها اهدا شد.

وی افزود: از زمان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تولیداتی به صورت مردمی و خودجوش در قالب‌های گرافیک پویا شامل موشن گرافیک، استوری موشن، رئال موشن، استاپ موشن، مستند موشن، کمیک موشن و گرافیک ایستا در انواع پوستر، عکس‌ نوشت، اطلاع ‌نگاشت، نقاشی دیجیتال برای جشنواره جمع‌آوری شد.

عالمی ادامه داد: با توجه به اینکه حوزه برگزاری این جشنواره در فضای مجازی و رسانه قرار می‌گرفت، تصمیم گرفته شد قالب‌های ارائه آثار به گونه‌ای انتخاب شوند که امکان پرداخت به آن‌ها در فضای مجازی وجود داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha