به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، سید امیر فتاحیان روز شنبه گفت: در راستای تحقق «شهربان الکترونیک»، تکریم و رفاه همکاران شهربان در نواحی ۱۲۲ گانه شهر تهران (شهربانان، حریمبانان، معبربانان، کارشناسان و نمایندگان پیمانکار)، «سامانه خدمات الکترونیک شهربان» (سامانه رسیدگی به درخواستها با ثبت الکترونیکی درخواست بدون مراجعه حضوری) طراحی و راهاندازی شد.
وی افزود: از این پس، جامعه ۲ هزارنفری کارکنان شهربان میتوانند بدون مراجعه حضوری، با استفاده از گوشی همراه و رایانه، از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی شهربان وارد سامانه «ثبت درخواست» شوند، درخواست خود را ثبت و کد پیگیری دریافت کنند.
فتاحیان با بیان اینکه کمک به کاهش آلودگی هوا با پیشگیری از ترددهای غیرضروری در شهر از جمله مزایای این سامانه است، خاطرنشان کرد: درخواستهای ثبت شده توسط «واحد مراجعات روابط عمومی شهربان»، مورد بررسی و پیگیری قرار میگیرد و واحدهای مرتبط در شهربان، اقدامات لازم را ترتیب اثر خواهند داد.
نظر شما