۲۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دامغان توزیع شد

سمنان- ایرنا- مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

مقداد عباس نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲ هزار و ۱۰۰ خانوار از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا شناسایی شده شهرستان دامغان در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، از اقلام ویژه طرح بهره‌مند شدند. 

وی اضافه کرد: این بسته‌های معیشتی شامل چهار قلم کالای اساسی از جمله روغن، رُب، ماکارونی و حبوبات است که اقلام دیگر از جمله برنج، گوشت و مرغ نیز در آینده نزدیک بین این خانوارها توزیع می‌شود.

عباس نژاد اظهار داشت: شناسایی افراد نیازمند همچنان ادامه دارد و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای این رزمایش نیز در صورت تامین اعتبار، در نوبت های بعدی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی هر سبد کالایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و اعتبار صرف شده در این طرح سه میلیارد و ۱۵۰ میلیارد ریال است. 

عباس نژاد ادامه داد: گزینش افراد نیازمند توسط پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری سطح شهر انجام شده است که توزیع بسته‌های معیشتی براساس بانک اطلاعاتی انجام می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: توزیع این تعداد بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی دامغان و در قالب ۲۱ گروه جهادی در سطح شهر و روستاها از صبح امروز آغاز شد. 

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان گفت: هزینه تهیه و توزیع این اقلام توسط سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین اعتبار شد.  

به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان دارای ۱۸ قشر، ۱۰۷ پایگاه بسیج و ۳۰ هزار بسیجی سازمان یافته است.

این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha