استاندار: تامین امنیت و معیشت اولویت کاری در کرمان  است

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان از تامین امنیت، معیشت، برگزاری انتخابات و کنترل کرونا از جمله اولویت های کاری در این استان نام برد.

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز یکشنبه در شورای مدیران ستادی استانداری کرمان مقابله با کرونا، انتخابات، امنیت و معیشت مردم را چهار اولویت کاری استان در کنار سایر مسئولیت‌ها برشمرد و افزود: فرمانداران و مدیران استان همچنان برای ادامه کنترل بیماری کرونا باید در آماده‌باش باشند و اجازه ندهند پیک بیماری برگشت کند.

وی تاکید کرد: فرماندار و مدیری که انگیزه کار ندارد، خودش کنار برود، اگر نیاز باشد در روز برگزاری انتخابات تغییرات مدیریتی را اعمال می‌کنیم. 

وی ادامه داد: مهمترین ماموریت وزارت کشور برگزاری انتخابات است و در این راستا حوزه سیاسی، پشتیبانی و زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید آمادگی کامل را داشته باشند.
زینی‌وند افزود: احتمال اینکه بخش عمده‌ای از فرآیند انتخابات الکترونیک باشد وجود دارد و با توجه به پیش روی بودن ۲ انتخابات سنگین، حوزه فناوری و ارتباطات استان کرمان از اکنون جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی را برگزار کنند.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: برای معیشت مردم و کمک به مشاغل آسیب دیده از کرونا، همه امکانات و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های این حوزه باید توسط معاونت اقتصادی استانداری اعمال شوند.  

زینی‌وند با بیان اینکه ماه‌های پایانی دولت بسته به عملکرد مدیران می‌تواند فرصت خدمت باشد و یا اینکه مدیر و فرماندار بی‌انگیزه بوده و هیچ کاری انجام ندهد، گفت: تا لحظه‌ای که مسئولیت داریم و امضای ما معتبر است، باید کار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود فرمانداران دیگر تغییر نمی‌کنند شوخی است، حتی اگر نیاز باشد روز انتخابات فرماندار را تغییر می‌دهیم.
استاندار کرمان خطاب به معاونان خود بیان کرد: انتظار داریم با روحیه و انگیزه بالا تا آخرین لحظه مسئولیت تلاش کنند و افزود: بنای ما بر حداقل تغییرات بوده و هست، مگر زمانی که لازم و ناچار به جابجایی باشیم.

زینی‌وند با تقدیر از خدمات محمدرضا وفایی در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و انتخاب ایشان به عنوان مشاور خود ابراز داشت: تاکید وزیر کشور بر حضور یک زن در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری است و بر همین اساس رزومه کاری زنان کرمانی شاغل در استانداری کرمان، فرمانداری ها و وزرات کشور که ظرفیت این مسئولیت را داشتند، بررسی شد. 
وی خاطرنشان کرد: خانم واعظی دارای دکترای مدیریت و سوابق مرتبط با این حوزه را دارند و ضمن حضور در استانداری کرمان طی سال‌های گذشته، مسئولیت‌های مهمی در وزارت کشور در زمینه بهره‌وری، منابع انسانی دارند. 
استاندار کرمان با اشاره به انتصاب سید حسن میرصادقی به عنوان سرپرست فرمانداری بردسیر اظهار داشت: در حوزه فرمانداران با توجه به پیش‌روی بودن انتخابات، نمی‌توانیم فرد جدیدی که سابقه فرمانداری ندارد را منصوب کنیم.

وی ادامه داد: ضمن آنکه با نمایندگان تعامل داریم اما هیچ کدام از نمایندگان تا امروز پیشنهاد نیرویی را به من نداده‌اند.

زینی‌وند همچنین با معرفی تاج‌الدین صالحیان به عنوان سرپرست دفتر استاندار کرمان از خدمات حبیب‌الله خنجری در این سمت تقدیر کرد و افزود: خنجری مورد اعتماد ما هستند و به زودی در مسئولیت جدید منصوب می‌شوند. 

وی گفت: اقتصاد به عنوان مهمترین حوزه کاری است که کارگروه‌های بسیار مهمی نیز در آن دیده شده است، لذا ضمن فعال شدن این معاونت، نورالدینی به عنوان مشاور اقتصادی  مسئول پیگیری‌های ویژه فعالیت خواهند داشت. 

استاندار کرمان با اعطای حکم علی شهسواری به سمت مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: هیچ شهرداری و شورای شهری حق دخالت در انتخابات را ندارد، استانداری برگزار کننده مطئمن انتخابات است.
وی با بیان اینکه به دنبال تحرک و ورزیده‌تر شدن تیم مدیران استان هستیم، عنوان کرد: تغییرات دیگری نیز داریم که به مرور انجام خواهیم داد، همه مدیران برای ما حرمت دارند و جابجایی‌ها هم برای انرژی تازه است. 

زینی‌وند ادامه داد: از خانم واعظی توقع داریم علاوه بر حوزه توسعه مدیریت و منابع استانداری همراه با مدیرکل زنان و مدیرکل امور اجتماعی، ارتباط موثر با بانوان توانمند استان برقرار و حضور آنها را در شوراها تقویت کنند. 
استاندار کرمان ارتقا و تقویت جایگاه مدیریتی بانوان در این استان را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: در استانداری این آمادگی را داریم که از حضور بانوان توانمند به عنوان فرماندار استفاده کنیم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha