۱۴۱ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در شبانه روز گذشته با بستری شدن ۴۶ بیمار جدید و ترخیص ۴۸ نفر دیگر، مجموع افراد بستری مبتلا به ویروس کرونا به ۱۴۱ نفر رسید.

مهدی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی در استان گزارش نشده است و مجموع جانباختگان کرمانشاه با هزار و ۴۳۲ نفر بدون تغییر باقی ماند.

وی گفت: ۱۵ بیمار مثبت بستری و ۳۲ بیمار مثبت سرپایی در شبانه روز گذشته در استان کرمانشاه شناسایی شدند.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

آمار بیماران کووید ۱۹ بستری در کرمانشاه ۸۱ درصد کاهش یافت
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در استان گفت: تعداد بیماران بستری در زمان شروع طرح یعنی اول آذرماه ۹۶۰ نفر بود که اکنون به ۱۴۴ نفر رسیده و این به معنی کاهش ۸۱.۶ درصدی تعداد بستری‌ها است.

دکتر «محمودرضا مرادی» توضیح داد که میانگین بستری در روز در آبان ۲۲۷ نفر بوده و در آذر به ۱۰۵ نفر و در دی‌ماه به ۴۵ نفر در روز رسیده است.  

او گفت: میانگین مرگ و میر بر اثر کرونا در استان در آبان ۱۳ نفر در روز، در ۲۵ آذر ۸.۳ نفر و در دی ماه به ۱.۱ نفر در روز رسیده است.