طرح اقدام ملی مسکن برای جلب نظر مردم به زمین های مناسب نیاز دارد

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند روبه رشد اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت: برای سرعت بخشی به اجرای طرح و افزایش انگیزه برای مردم جهت ثبت نام به تامین زمین در نقاط مناسب شهری نیاز داریم.

محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار با رییس سازان ملی زمین و مسکن افزود: با توجه به اینکه تولید مسکن استاندارد یکی از سیاستهای جدی دولت است لذا با توجه به ضرورت اجرای طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی تامین زمین در نقاط مناسب می تواند در دستیابی به این مهم بسیار کمک کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه پرونده مسکن مهر در استان به زودی بسته می شود، تامین زمین برای خدمات روبنایی و ارتقای کیفیت زندگی در این مساکن را از جمله نیازمندیهای جدی دانست و اظهار کرد: برای تامین زمین و اتمام پرونده مسکن مهر پیش از پایان کار دولت به همکاری سازمان ملی زمین و مسکن نیاز داریم تا سطح زندگی در این مساکن که جمعیت کثیری را در خود جای داده ارتقا یابد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه خواستار همکاری سازمان ملی زمین و مسکن در تامین زمین برای احداث مسکن ویژه خانواده شهدا و ایثارگران شد.

احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این دیدار برای سرعت بخشی به نهایی شدن پرونده مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن و تامین زمین برای خانواده شهدا و ایثارگران قول مساعد داد.

قرار است بیش از ۲۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی ساخته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha