۱۱۴ مسکن مددجویی در ۵ استان مرزی کشور احداث شد

مهاباد- ایرنا- دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع ) کشور گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۱۴ مسکن مددجویی در مناطق کم‌برخوردار پنج استان مرزی کشور احداث و تحویل نیازمندان داده شده است.

 مهدی مسکنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرارگاه امام رضا (ع) با مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) و قرارگاه محرومیت زدایی این تعداد واحد مسکونی را در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و چهار محال بختیاری احداث و تحویل متقاضیان داده است.

وی افزود: تا کنون برای ساخت این تعداد واحد مسکونی ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که این هزینه ها بخشی از محل کمیته امداد و بخشی دیگر آن توسط خیران و منابع مردمی تامین شده است.

 دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع ) کشور با بیان اینکه این واحدها هر کدام در ۵۰ متر مربع احداث شده است اضافه کرد: از این تعداد مساکن مددجویی ۲۷ واحد آن در استان آذربایجان غربی شامل ۱۹ واحد در شهرستان مرزی پیرانشهر و هشت واحد نیز در شهرستان مرزی سردشت احداث شده است.

مسکنی با اشاره به برنامه سال آتی این قرارگاه اضافه کرد: با توجه به اینکه ظرفیت استان های محروم کشور شناسایی و بسترهای لازم برای اشتغال و تولید فراهم شده است، سال آتی این قرارگاه در نظر دارد برای جوانان استان های محروم کشور با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال فراهم کند.

قرارگاه جهادی امام رضا یک قرارگاه تاکتیکی است که وظیفه اصلی آن هدایت گروه های مردمی، سمن ها و کمک های حمایتی در زمینه های گوناگون در مناطق محروم کشور به مناسبت های مختلف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha