۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84185362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸۱ میلیارد تومان به طرف های قرارداد با بیمه سلامت گیلان پرداخت شد

رشت - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت گیلان از پرداخت ۳۸۱ میلیارد تومان بدهی به مراکز طرف های قرارداد با بیمه سلامت استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

جمشید محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمه سلامت استان گیلان در راستای صیانت از حقوق بیمه شدگان و ارائه خدمات مطلوب ۱۴۵ میلیارد تومان به مراکز دولتی و دانشگاهی، ۶۳ میلیارد تومان سطح یک روستایی و ۱۷۳ میلیارد تومان به بخش خصوصی پرداخت کرده است.

وی با اشاره به پرداخت ۷۲ میلیارد تومان از مطالبات موسسات و مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت گیلان در ماه جاری اضافه کرد: در دی ماه سال جاری با تخصیص مبلغ ۷۲ میلیارد تومان بخش عمده مطالبات موسسات و مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت گیلان پرداخت شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: هم اکنون یک هزار و ۶۴۰ مرکز از جمله مطب ، داروخانه ، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، درمانگاه و مراکز درمانی استان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با اشاره به اجرای طرح کشوری نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مطب ها و مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت گیلان اضافه کرد: طرح الکترونیکی نقش مهمی در کمک به ارایه خدمات بهتر و آسان تر به بیمه شدگان دارد ضمن اینکه پرداختی ها به مجموعه ها و پزشکان طرف قرارداد به موقع، منظم تر و سریع تر انجام می گیرد.

 یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۹۹  نفر تحت پوشش بیمه سلامت گیلان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha