تیم فوتبال گل‌گهر آماده بازی تماشایی با آلومینیوم اراک است

اراک - ایرنا - مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: این تیم برای ارائه یک بازی تماشایی و خوب در مقابل میزبان خود آلومینیوم اراک در مسابقه فردا (جمعه) از سری دیدارهای لیک برتر فوتبال آمادگی لازم را دارد.

«سعید الهویی» عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک افزود: برای دیدار فردا (جمعه) هیچ مصدوم و محرومی نداریم و با تلاش کادر فنی همه بازیکنان در اختیار هستند تا یک بازی خوب را انجام دهند.

وی بیان کرد: تیم آلومینیوم اراک یک تیم جنگنده است  که در انتقال توپ از دفاع به حمله موفق است و با گذشت چند هفته از لیگ برتر، به خوبی خود را نشان داده است.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: ذهنیت جنگجو بودن حریف در بازی، به بازیکنان گوشزد شده و امید است در کنار یک بازی خوب، امتیاز مورد نظر را کسب کنیم.

الهویی اظهار داشت: ۱۶ روز بازی نکردن تیم گل گهر، مشکلاتی را ایجاد کرده و عدالت در برنامه‌ریزی مسابقات بخاطر بعضی تیم ها رعایت نشده است اما راهکارهایی که آقای قلعه نویی بعنوان سرمربی پیاده کرده است بخشی از این مشکلات را برطرف کرده است.

وی، از تغییر برنامه بازی‌های تیمش بخاطر حضور تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد و گفت: حریف فردای گل گهر جنگجو است.

مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان اضافه کرد: تیمی که بخاطر حضور در لیگ آسیا برنامه لیگ برتر را تغییر داده، هفته ای یک بازی انجام می‌دهد و سایر تیم‌ها یا هر پنج روز یک بازی انجام داده‌اند یا برخی مثل گل گهر نیز از آخرین دیدارشان ۱۶ روز می‌گذرد.

الهویی تاکید کرد: لازمه یک لیگ خوب، اجرای عدالت در همه جوانب است و فشردگی رقابت‌ها و فاصله افتادن بین بازی‌ها هرکدام به نحوی بر روند بازی تیم‌ها تاثیرگذار است و امید است در برگزاری رقابت‌ها، عدالت رعایت و به درستی تصمیم گیری شود.

وی گفت: مهمان نوازی تیم آلومینیوم اراک و ایجاد شرایط تمرین در مجموعه باشگاه این تیم جای تقدیر دارد و این موضوع نشان می‌دهد که رقابت در کنار رفاقت به خوبی نمایان است.

 تیم فوتبال گل گهر سیرجان فردا ( جمعه) در ورزشگاه امام خمینی ( ره ) اراک به دیدار آلومینیوم این شهر میرود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha