۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۵۷
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84186604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صادقی: نمی‌خواهیم اشتباهات فصل قبل را تکرار کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ۲ بازیکن جوان ۱۸ و ۱۹ ساله را بازی دادیم که خوشبختانه یکی از آنها موفق به گلزنی شد. بازیکنان جوان باید قدر فرصت‌ها را بدانند و هر روز پیشرفت کنند چرا که نمی‌خواهیم اشتباهات فصل قبل را تکرار کنیم.

به گزارش ایرنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری بعد از بازی برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده بازی شویم. ابتدا از باشگاه تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کرده که بازی‌های ما پخش شود. این باعث می‌شود تا همه شاهد کیفیت تیم ما باشند. در نیمه اول بازی کاملا در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم اما مثل همیشه رد زدن ضربات نهایی بادقت نبودیم. در این بخش خیلی تمرین می‌کنیم اما هنوز به اهدافمان نرسیدیم.

وی در ادامه افزود: در خیلی از بازی‌ها موقعیت‌های خوبی را ایجاد می‌کنیم که به گل منجر نمی‌شود. یکی از دلایل این امر بازیکنان جوان ما هستند که در جلو بازی می‌کنند و احتیاج به زمان و کار بیشتر دارند.

سرمربی سایپا همچنین خاطرنشان کرد: در نیمه دوم به روند خودمان ادامه دادیم. بعد از زدن گل اول متاسفانه تیم عقب نشست. البته طبیعی بود چون ما در رتبه سیزدهم بودیم و تحت فشار بودیم چون می‌خواستیم به سه امتیاز برسیم. ذوب‌آهن روی دروازه ما فشار آورد و به گل هم رسید اما این نشانه خوبی است که ما در دقیقه ۸۸ گل می خوریم و بلافاصله به بازی برمی‌گردد و گل دوم را به ثمر می‌رساند.

وی درباره گلزنی بازیکن جوان تیمش گفت: ۲ بازیکن جوان ۱۸ و ۱۹ ساله را بازی دادیم که خوشبختانه یکی از آنها موفق به گلزنی شد. مخصوصا بازیکنان جوان باید قدر فرصت‌ها را بدانند و هر روز پیشرفت کنند. نمی‌خواهیم اشتباهات فصل قبل را تکرار کنیم. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود تلاش کردند و این بسیار مهم است. مطمئنم می‌توانیم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم و عملکرد بهتری هم داشته باشیم.

صادقی در پایان درباره جوانگرایی صورت گرفته در تیمش اذعان داشت: قبلا در این باره صحبت کردم و لوث می‌شود اگر مدام از بازیکنان جوان نام ببریم. سایپا در ۲ سال گذشته ۱۵ بازیکن از تیم‌های پایه وارد تیم بزرگسالان کرده است. کدام یکی از باشگاه‌ها اینقدر بازیکن از پایه‌های خودش به لیگ برتر آورده است؟ شما بیایید و رقم قرارداد بازیکنان ما را ببینید و مقایسه کنید. واقعا فصل گذشته برای ما سخت بود و این فصل شیب جوانگرایی ملایم‌تر شد. بازیکنان باتجربه خیلی خوب مدیریت و راهنمایی می کنند و خیلی موقع‌ها جور جوان‌ترها را می‌کشند. امیدوارم بازیکنان جوان تیم‌مان قدر بدانند و استفاده کنند.

تیم فوتبال سایپا موفق شد در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمان خود ذوب‌آهن بگذرد و به دومین پیروزی این فصل خود دست پیدا کند و موقتا به رده نهم صعود کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha