روزهای بی‌احساسِ استقلال با فکری/ «طارمی» در اُکلاسیکو

تهران- ایرنا- در بیست و ششمین روز از دی‌ماه سال ۱۳۹۹ با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

به گزارش ایرنا، در بیست و ششمین روز از دی‌ماه بسته ورزشی ایرنا با اخبار گوناگون و متنوع از ورزش ایران و جهان تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

استقلالِ فکری هارمونی و احساس ندارد؛ دور او خلوت شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باید به یک مربی فرصت داد تا بتواند خودش را نشان دهد و مهر مختص خودش را بسازد و از آن رونمایی کند. بعد از گذشت هشت هفته باید شما تغییرات را ببینید اما ۱۰ هفته گذشته و چیزی که در استقلال نمی‌بینم هارمونی و احساس است. مشروح این مصاحبه اختصاصی را در اینجا بخوانید.

طارمی، سوپراستار "اُکلاسیکو"؛ مهدی به جنگ داروین می‌رود  

مهمترین بازی فوتبال پرتغال در حالی برگزار می‌شود که تصویر مهدی طارمی روی جلد روزنامه‌های مهم ورزشی این کشور رفته و از او به عنوان یکی از ستاره‌های اصلی این دیدار یاد می‌شود. جزییات بیشتر درباره این گزارش را در اینجا تماشا کنید.

«گر بر سر نفس خود امیری، مَردی»

رفتار دور از ذهن روز پنجشنبه پرافتخارترین المپین تاریخ ورزش ایران، آنقدر عجیب بود که جای دفاع ندارد. حال به آن نکته می‌رسیم که قهرمانان علاوه بر داشتن مدال‌های رنگارنگ باید خصلت پهلوانی را در خود تقویت کنند. برای خواندن این یادداشت به اینجا مراجعه کنید.

AFC سه رویداد خود را لغو کرد؛ نوجوانان و جوانان در کنار ساحلی‌بازان

مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و همچنین رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا با ادعای فدراسیون فوتبال تاجیکستان لغو شد. توضیحات تکمیلی در اینجا موجود است.

برتری سپاهان با درخشش شهباززاده؛ «محرم» همسایه استقلال شد

سپاهان با یک گل و یک پاس گل «سجاد شهباززاده» از سد پیکان گذشت و هم‌امتیاز با استقلال شد. با کلیک بر روی اینجا در جریان ادامه این خبر قرار بگیرید.

نماینده اقیانوسیه از حضور در جام جهانی باشگاه‌ها انصراف داد

باشگاه اوکلند سیتی نیوزیلند اعلام کرد که بدنبال پاندمی کرونا و محددودیت‌های مرتبط که توسط مقامات این کشور وضع شده است، این باشگاه نمی‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۰ باشگاه‌ها شرکت کند. ادامه خبر در اینجا قابل رویت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha