۲۷ دی ۱۳۹۹، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84186861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان در هفته‌ای که گذشت

۲۷ دی ۱۳۹۹، ۸:۳۲
کد خبر: 84186861
زنجان در هفته‌ای که گذشت

زنجان - ایرنا - افتتاح طرح آبرسانی به ۱۵ روستای استان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه ۲خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین از جمله مهمترین عناوین خبری استان زنجان در هفته گذشته بود.

** استاندار زنجان گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه ۲خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین تامین شده است و از نظر اعتباری، مشکل و کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

** طرح آبرسانی به ۱۵ روستای استان زنجان همزمان با سی و ششمین هفته پویش" هر هفته الف_ب_ایران" با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

مراسم بهره‌برداری از طرح های آبرسانی به این روستاها روز سه‌شنبه/۲۳ دی/ به طور همزمان در چهار استان کشور با دستور رضا اردکانیان، وزیر نیرو و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با بهره برداری از این ۱۵ طرح آبرسانی، جمعیتی افزون بر هفت هزار و ۵۹۸ نفر از خدمات آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند می‌شوند.

** نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید با اقتدار و تقویت قوای نظامی در مقابل دشمنان ایستادگی و چشم طمع آنان را از کشورمان کور کنیم.

** معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: تیم پایش و ارزیابی جهت بررسی مدیریت و صرفه جویی در مصرف انرژی در دستگاه‌های اجرایی، کار خود را آغاز می‌کند.

** رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان گفت: سالانه قریب به ۱۴ هزار تن انواع محصولات شیلاتی در این استان تولید می‌شود که زنجان به این لحاظ جایگاه ۱۲ را بین استان‌های کشور دارد.

** مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بررسی ها نشان می‌دهد شهرداری زنجان ۶ میلیارد تومان به این اداره کل بدهی دارد.

** معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهدشتی و درمانی استان زنجان گفت: تجمعات زنجانی ها در دفاتر پیشخوان دولت شرایط نگران کننده ای را در شیوع کرونا فراهم کرد چرا که تبعات آن طی هفته‌های آینده خود را نشان خواهد داد.

** مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طی نیمه دوم سال جاری ۳۳ میلیار تومان از محل اعتبارات ملی برای توسعه بیمارستان های تامین اجتماعی استان جذب شد که این مهم تا پایان سال هزینه خواهد شد.

** سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی استان زنجان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵بهمن به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

** مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، گفت: ۹۵۵ واحد مسکونی از ابتدای فعالیت این نهاد تاکنون احداث و به اقشار کم درآمد استان واگذار شده است و تا پایان سال جاری نیز، ۵۸ واحد مسکونی به متقاضیان تحویل خواهد شد.

** مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از بازگشایی مجدد موزه‌های تحت پوشش این اداره کل با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

** معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: تغییر وضعیت کرونایی شهرستانها از قرمز به زرد به معنی عادی انگاری در رفتار مسوولان و شهروندان در حوزه های مختلف نیست نباید اینگونه تصور شود که با این شرایط می‌توان تجمعات برگزار کرد، بلکه هنر در انجام اقدامات پیشگیرانه است.

** مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه کمتر از ۲ درصد موقوفات این استان به حوزه کتاب اختصاص دارد، گفت: نیات واقفانی که در حوزه کتاب وقف دارند، ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین خرید کتاب‌های دینی برای مساجد و بقاع متبرکه است.

** مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان (امید) گفت: قیمت مکمل‌های دارویی که از نیازهای اساسی بیماران ام اس است به شدت افزایش داشته و در شرایط اقتصادی موجود تهیه این گروه دارویی برای بیماران دشوار شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha