۲ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند

یاسوج- ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۴ ساعت گذشته با فوت ۲ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد شمار قربانیان کووید ۱۹ در این استان به ۴۲۴ نفر رسید.

پرویز یزدانپناه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۱۱۰ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که از این تعداد ۲۳ نفر مبتلای قطعی و ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون  ۲۲ هزارو ۵۶۳ نفر از مبتلایان این ویروس بهبود یافته اند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع ۳۲۳ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، ۲۵ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، لنده و بهمئی است.

یزدانپناه  عنوان کرد: کرونا بیماری غیر قابل پیش بینی، با علائم متعدد و وضعیتی شکننده است و نباید با کاهش نسبی آن، اطمینان خاطر داشت و از میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کاست.
وی ابراز داشت: همه ما از محدودیت‌هایی که این بیماری در جامعه و ابعاد فردی و اجتماعی زندگی بشر ایجاد کرده، خسته شده ایم، اما باید برای حفظ سلامت عزیزانمان دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت کرد.

هم اکنون شهرستانهای بویراحمد ،گچساران،بهمئی،کهگیلویه و دنا در وضعیت زرد و شهرستان های چرام،باشت و لنده در وضعیت آبی کرونایی هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha