بلاصاحب معرفی‌شدن موتورسیکلت‌های رسوبی بعد از ۳۰ بهمن‌ماه

تهران- ایرنا- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: مالکان موتورسیکلت ها تا سی ام بهمن ماه فرصت دارند، برای ترخیص و تحویل موتورسیکلتشان اقدام کنند و بعد از سی ام بهمن ماه موتورسیکلت های رسوبی بلاصاحب و رها شده معرفی خواهند شد.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی روز چهارشنبه در این باره بیان داشت: از مالکین  موتورسیکلت هایی که موتورسیکلت آنها توسط پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شده است و تا کنون برای تحویل آن اقدامی نکرده اند، خواست،در اسرع وقت برای تحویل موتورسیکلت هایشان به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: مرحله دوم تمدید رو به اتمام است و مالکین تهرانی موتورسیکلت های توقیفی ،تنها یک ماه فرصت دارند تا با در دست داشتن حداقل مدارک جهت تحویل موتورسیکلت خود اقدام  کنند.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران ابراز داشت: مرحله اول این طرح تا ۱۷ بهمن ماه بوده ولی تاریخ آن تا اواخر بهمن تمدید شده است و این فرصت بسیار مناسبی برای مالکان موتورسیکلت های توقیفی است که تاکنون فرصت مراجعه و تحویل موتورخود را پیدا نکرده اند.

همه خوانی با تاکید بر اینکه  این مالکان و متصرفان تا تاریخ ۳۰بهمن ماه فرصت ترخیص دارند، اضافه کرد: بعد از تاریخ اعلامی موتورسیکلت های رسوبی  بلاصاحب و رها شده محسوب می شوند.

این مقام انتظامی  به تسهیلاتی که به دستور فرمانده محترم ناجا برای ترخیص موتورسیکلت هایی که بین بازه زمانی سال های ۹۰ تا ۹۸  به پارکینگ ها منتقل شده اشاره کرد و گفت: از جمله این تسهیلات کاهش  هزینه نگهداشت، و عدم دو برابر شدن جریمه های آنان در مدت توقیف است.

وی تاکید کرد: مالکان و متصرفان  این موتورسیکلت ها فرصت را غنیمت شمرده و هر چه سریع تر با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰  شهر تهران برای رفع توقیف اقدام کنند.

کشف ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: یک قاچاقچی در این زمینه دستگیر شد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو مواد سوختی در کارگاه  متروکه ای در شهرک صنعتی عشق آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس  قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت، مالک کارگاه  مقدار فراوانی  فرآورده های نفتی را در مخازن بزرگی جمع آوری و به صورت قاچاق خارج از شبکه توزیع می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی  با اشاره به اینکه روز گذشته تیمی از کارآگاهان با هماهنگی های قضائی به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از محل ۵۰ هزار لیتر مواد سوختی از نوع نفت وگاز(گازوئیل) در مخازن کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضایی نماینده شرکت نفت شهر ری در محل حاضر و فرآورده نفتی برای آزمایش به شرکت نفت ارسال و با دستور قضائی اموال کشف شده در محل تحویل امین شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی تحویل مرجع  قضائی شد.

کشف و توقیف ۲۶۴ دستگاه موتور سیکلت قاچاق و احتکار شده در شمال تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۲۶۴ دستگاه موتور سیکلت احتکار شده خبر داد و گفت: این تعداد به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در ۲ انبار یک شرکت در شمال تهران کشف و توقیف شد.

سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مدیرعامل شرکتی در شمال تهران مقادیر فراوانی موتورسیکلت در داخل انبار شرکتش جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تیمی از ماموران این پلیس هویت مدیرعامل شرکت و فعالیت شرکت را بررسی و برای تحقیقات کامل‌تر به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد خبر صحت داشته و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس گردید.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار شرکت اخذ شد و  گروهی از کارآگاهان پایگاه یکم  این پلیس  به نشانی اعلامی اعزام شدند، افزود: در بازرسی اولیه  از داخل انبار  شرکت، ۳۴دستگاه موتور سیکلت برقی احتکار شده و یک دستگاه موتور سنگین قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: در بررسی های بیشتر مشخص شد، یک در برقی که به صورت ماهرانه ای مخفی شده بود به داخل انبار شرکت کارسازی شده است که در ادامه تحقیقات پلیسی، مشخص شد در برقی مربوط به  انبار دیگر شرکت است که از این مکان  ۲۲۹ دستگاه موتورسیکلت برقی کشف شد.

ذوالقدری افزود: با حضور نماینده وزارت صنعت و معدن شهرستان شمیرانات هر دو انبار پلمب شد و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال احتکار شده  و قاچاق را  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد کرده اند.

کشف ۱۲۵ هزار نخ سیگار قاچاق درجنوب تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۱۲۵ هزار نخ سیگار قاچاق در جنوب تهران خبر داد و گفت: یک متهم در این باره دستگیر شد.

 سردار علی ذوالقدری در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در اوایل هفته جاری ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دپو مقادیر زیادی سیگار قاچاق در یک منزل مسکونی  در حوالی نعمت آباد مطلع شدند و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مالک منزل مسکونی به تازگی مقدار فراوانی سیگارهای خارجی قاچاق در منزل مسکونی اش دپو کرده است، اضافه کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از منزل وی اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران  تصریح کرد: روز گذشته سی ام دی ماه ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق شدند در یک عملیات منسجم متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازررسی از منزل وی ۱۲۵ هزار نخ سیگار با برند خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف کنند.

این مقام ارشد انتطامی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را حدود ۱۰۰میلیون تومان برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha