۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84194734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: پشتوانه عظیم بازار سرمایه اعتماد مردم است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: پشتوانه عظیم بازار سرمایه اعتماد مردم است که دولت باید اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: بسیاری از افرادی که به پشتوانه صحبت های دولتمردان  وارد بازار سرمایه گذاری شدند افرادی هستند از قشر متوسط که همه سرمایه خود را در این راه گذاشته اند.

وی اظهار داشت: دولت  باید اعتماد مردم را جلب کند و با ساماندهی بورس مشکل مردم را در این زمینه برطرف نماید و اگر نمی تواند سرمایه مردم را برگرداند.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: شرایط به گونه ای شده که هرکس، هرکار میخواهد انجام می دهد و دولت باید نظارت کند، وزارت صمت باید با نظارت بر بازار و شرایط اقتصادی و احتکار کالاها را تشدید کند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: افرِادی  که  در لباس پاسدار، نیروی انتظامی و هر لباس دیگر برای برقراری امنیت و آسایش مردم شب زنده داری می کنند، در روز قیامت در امان هستند.

وی ادامه داد: امروز برخی در گروهای مجازی و حقیقی حرمتها را نگه نمی دارند و باید خیلی مرد باشی که بتوانی در این شرایط خودت را نگهداری و از امنیت جامعه  پاسداری کنیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به گرامیداشت روز تکریم از مادران و همسران  شهدا گفت: شهدا حق بزرگی برگردن همه ما دارند و تکریم از مقام مادران قسمتی از حقی است که با تکریم مادران و همسران شهدا ادا می نماییم.
وی افزود: اجرای طرح خیابان جعفری بروجرد باید با بیان فواید ان به مردم اطلاع رسانی شود و این مهم در فصل مناسب اجرا شود نه در زمستان با بارش باران و مختل شدن زندگی مردم.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: رزمایش های پی درپی سپاه موجب وحشت دشمنان شده و از بسیاری ادوات جنگی مدرن مانند هواپیماهای بمب افکن بدون سرنشین و موشک های برد یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر و نقطه زن رونمایی شده که نشان اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود.

وی اضافه کرد: در مراسم تحلیف رییس جمهور آمریکا ۲۵هزار نیرو در امریکا مستقر کردند که نشانه وجود مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی  این کشور از درون است و در بیرون نیز با قدرت جبهه مقاومت روبه رو است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha