تمرین ۲ ساعته پرسپولیسی‌ها و وضعیت مبهم بازیکنان مصدوم

تهران- ایرنا- تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حال ۲ ساعت به طول انجامید که سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان و کمال کامیابی‌نیا، زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس به جهت آمادگی برای دیدار در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر،  تمرین امروز (جمعه) خود را از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.  پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در جمع بازیکنان تیم صحبت کرد و با اشاره به وضعیت مهرداد میناوند برای پیشکسوت تیم آرزوی سلامتی کرد. بخش اول تمرین به مدت ۳۰ دقیقه در سالن بدنسازی انجام شد. بازیکنان سپس وارد زمین چمن شدند و کارهای با توپ خود را شروع کردند.

پاسکاری، فوتبال تحت فشار در نیمی از زمین و فوتبال درون تیمی، بخش‌های انجام شده در این مرحله از تمرین بود که ۷۰ دقیقه به طول انجامید و کادر فنی با دقت آن را زیر نظر گرفت.

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی‌زادگان و کمال کامیابی‌نیا، زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند. هنوز وضعیت این بازیکنان برای دیدار بعدی مشخص نیست. 

در نهایت این تمرین پرفشار و طولانی بعد از حدود ۲ ساعت به پایان رسید. در پایان بازیکنان با فرستادن صلوات برای میناوند از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی کردند. تیم فوتبال پرسپولیس باید روز دوشنبه در چارچوب هفته دوازدهم به مصاف میزبان خود آلومینیوم اراک برود. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حال حاضر از ۹ بازی انجام داده ۱۵ امتیاز به دست آورده‌اند و در رده هفتم جای دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha