۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84196519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال مطالبه بانکی در آذربایجان‌غربی وصول شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی گفت: سه هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال که بخشی از مطالبه بانک‌ها در استان بوده، توسط دوایر اجرایی این نهاد طی سال جاری وصول شده‌است.

امیر جوان‌کیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقم در مدت زمان سال گذشته حدود ۸۶۲ میلیارد ریال بود.

وی با اشاره به تعداد شرکت‌های ثبت شده تجاری و تعاونی در آذربایجان‌غربی بیان کرد: بیش از یک‌هزار شرکت طی امسال در استان ثبت شده که این رقم با رشد ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی در خصوص شرکت‌های منحل شده تجاری و تعاونی در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طی سال جاری ۹۹ شرکت منحل شده در حالی که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته ۹۴ شرکت بود.

جوان‌کیا ادامه داد: در این مدت بیش از پنج هزارپرونده بانکی از جمله چک بلامحل و برگشتی برای رسیدگی به این اداره کل ارجاع شده است.

وی بیان کرد: وصول مطالبات معوقه دفاع از حقوق بیت المال است که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک به صورت جدی پیگیری و انجام می‌شود.

۲۲۳ دفتر اسناد رسمی و ۱۶۶ دفتر ازدواج و ۷۱ دفتر طلاق در آذربایجان غربی فعالیت دارد و به واسطه احراز هویت دیجیتال و الکترونیکی شدن انواع خدمات، جلوی هرگونه سوء استفاده و دست کاری در اسناد گرفته شده و جعل و دخل و تصرف در اسناد نیز به صفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha