۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 1367
کد خبر: 84197232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌نشانان کاشان ناجی ۶۶ نفر شدند

۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
کد خبر: 84197232
آتش‌نشانان کاشان ناجی ۶۶ نفر شدند

کاشان - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش‌نشانان این سازمان دی ماه گذشته جان ۶۶ نفر از شهروندان را در عملیات‌های مختلف نجات دادند.

محمدعلی پیراسته روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دی ماه گذشته ۵۹ مورد آتش‌سوزی و ۱۰۷ حادثه  در این شهرستان رخ داد و ۲۲ نفر مصدوم و پنج نفر فوت شدند.

وی با بیان اینکه دی ماه امسال ۵۹ مورد آتش‌سوزی و ۱۰۷ حادثه در کاشان رخ داد، ادامه داد: در این ماه ۲۲۲ مورد ناوگان خودرویی به عملیات‌های آتش‌نشانی اعزام شدند. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه در ماه گذشته ۶ هزار و ۹۱۷ تماس با شماره ۱۲۵ برقرار شد، ادامه داد: با فرهنگ‌سازی‌های مکرر و اطلاع‌رسانی عمومی سازمان آتش‌نشانی در مورد عواقب مزاحمت با شماره اعلام حوادث آتش‌نشانی، سه هزار و ۶۰۵ مورد تماس غیرمرتبط گرفته شده است.

پیراسته اضافه کرد: بیشترین آمار حریق در این ماه مربوط به منازل مسکونی و وسایل نقلیه خودرویی بود که  مهمترین علت‌های این آتش‌سوزی‌ها به اتصالی برق و بی احتیاطی در افروختن آتش ارتباط داشت.

به گفته وی، نجات افراد محبوس، تصادف، رهاسازی اعضای بدن، آسانسور و بالابر، باز کردن درب منزل و خودرو (محبوسی) برخی دیگر از اقدامات آتش‌نشانان کاشان برای امدادرسانی به شهروندان بوده است.

پنج ایستگاه آتش‌نشانی با ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین در کاشان خدمت‌رسانی می‌کند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha