۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 1462
کد خبر: 84198422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ طرح عمرانی در آستانه اشرفیه افتتاح می شود

۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳
کد خبر: 84198422
۳۲ طرح  عمرانی در آستانه اشرفیه افتتاح می شود

رشت-ایرنا-فرماندار آستانه اشرفیه از بهره برداری و افتتاح ۳۲ طرح عمرانی و عام المنفعه طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

حمید رضایی روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر  در محل فرمانداری آستانه اشرفیه  اظهار داشت: این طرح ها  در بخش های عمران شهری ، عمران روستایی ، کشاورزی ، خدماتی ، درمانی ، تولیدی ، عام المنفعه به بهره برداری می رسد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: با افتتاح این طرحها برای ۱۴۸ نفر اشتغال دائم ایجاد می شود .

وی در ادامه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب در جهت بازخوانی دستاوردهای این دوران اعلام و خاطرنشان کرد: با تمام بحران ها و مشکلاتی که استکبار جهانی و دشمنان در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور ما ایجاد کرده اند ، خدمات ارزنده  و چشمگیری به عموم مردم صورت گرفته است.

رضایی با اشاره به تحریم های ظالمانه ای که بر علیه کشور در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی صورت گرفته ، یاداور شد: با تمام این تحریم ها ، طرح ها و پروژه های عمرانی بزرگی در کشور انجام می شود که این امر نشان دهنده بالندگی و اقتدار کشور اسلامی ماست.

وی ایجاد ناامیدی در مردم را از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی و نظام دانست و افزود: دشمنان  تلاش می کنند تا از طریق جنگ نرم ،  با بزرگنمایی مشکلات و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب ، نظام مقدس ما را ناکارآمد نشان دهند و در این راه از هیچ نیرنگی دریغ نمی کنند.

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید نیز گفت: در طی سال های اخیر و با توجه به شرایط تحریم، تهدید و محدودیت های اقتصادی و سیاسی که دشمنان برای کشور ایجاد کرده اند ، در دولت تدبیر و امید اقدامات ارزنده ای در زمینه های مختلف عمرانی در مناطق مختلف شهری و روستایی کشور به انجام رسیده است.

رضایی اظهار داشت: حفظ استقلال ،آزادی ، عدم وابستگی به بیگانگان ، پیشرفت و توسعه از اهداف مسئولان نظام است و انقلاب اسلامی ایران ، با تلاش مسئولان، دولتمردان و حضور همه جانبه مردم همچنان استوار به راه خویش ادامه خواهد داد .

فرماندار آستانه اشرفیه با تاکید بر لزوم حفظ آرمان های انقلاب اسلامی یادآور شد: از کلیه اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان انتظار می رود در برگزاری باشکوه برنامه های ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مناطق شهری و روستایی این منطقه همکاری و جدیت لازم را داشته باشند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha