۵۱۲ روستای شهرستان کرمانشاه گاز طبیعی دارد

کرمانشاه - ایرنا- فرماندار کرمانشاه با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب، گفت: از ۷۴۶ روستای شهرستان کرمانشاه ۵۱۲ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند و گازرسانی به ۱۵۰ روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

«فضل‌الله رنجبر» روز دوشنبه در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان کرمانشاه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سرسرای فرمانداری همچنین با بیان اینکه تمام شهرهای شهرستان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردارند افزود: ۱۰۰ درصد روستاها و شهرهای کرمانشاه از نعمت برق بهره‌مندند که این یکی از خدمات بزرگ جمهوری اسلامی است.

او با بیان اینکه ۹۰ درصد مردم کرمانشاه دارای تلفن همراه هستند، به خدمات گسترده نظام جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و آموزش نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان در راستای اهداف شوم خودشان کوچک‌ترین مساله، مشکل و نارضایتی را با سیاه‌نمایی و تصویرسازی به منظور یاس و ناامید کردن مردم با امکانات تبلیغاتی گسترده ای که در اختیار دارند، بازگو می‌کنند.

رنجبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه سردار شهید «قاسم سلیمانی» در راستای خنثی‌سازی تبلیغات دشمنان از دستگاه‌های اجرایی خواست خدمات گسترده نظام را به مردم بیان کنند و آنها را از کارهای بزرگی که انجام شده آگاه و موجی از امیدواری بین مردم در دهه فجر امسال ایجاد کنند.

فرماندار کرمانشاه همچنین با اشاره به وجود برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، بسیاری از این مشکلات را ناشی از تحریم های خود دشمنان دانست که با قدرت تبلیغاتی فراوانی که دارند آن را متوجه نظام می کنند، لذا بر همه واجب است خدمات نظام را فارغ از هر جناح و باندی به مردم اطلاع رسانی و مردم را در جریان امور قرار دهند.

رنجبر اضافه کرد: در این برهه زمانی منافع نظام و کشور مهم است نباید آن را فدای منافع جناح و گروه بندی داخلی کنیم، مردم با صبوری و استقامات پای نظام ایستاده‌اند، نباید با تخریب دولت که تخریب نظام است مردم را نامید کنیم.

وی پیام صبوری و مقاومت مردم را در برابر مشکلات اقتصادی تلاش و کوشش در خدمت صادقانه دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به آنها بهترین جواب صبوری مردم و خنثی کردن توطئه دشمنان است.

 پیشکسوتان انقلاب اسلامی تجلیل می شوند

فرماندار کرمانشاه در ادامه از بهره‌برداری ۱۰۰ها طرح عمرانی، خدمت رسانی و اشتغال زایی در سطح شهرستان کرمانشاه در دهه فجر خبر داد و گفت: در دهه فجر مسابقات ورزشی، علمی و فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار می شود.

رنجبر همچنین گفت: در یوم الله دهه فجر امسال با وجود محدودیت هایی کرونایی اما برنامه ویژه ای برگزار می شود و از  ادارات خواست با تزئین سازمان ها و سردرب دستگاه های اجرایی چراغانی و روشنایی معابر ، رنگ آمیزی جداول و نصب بنر و تبلیغات محیطی انجام دهند.

وی یکی از مهم ترین برنامه دهه فجر را تجلیل از پیشکسوتان انقلاب به ویژه خانواده شهدا و زندانیان انقلابی شهرستان دانست و گفت: در سالروز ورود حضرت امام رحمت االله (ره) رژه موتور سوران از میدان فرودگاه تا مزار شهدا را با حضور مسئوولان ارشد کشوری و لشکری استان خواهیم داشت و با عطر افشانی و تقدیم گل به مزار شهدا با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان می شود. 

موج چهارم ویروس کرونا در کمین است

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و گفت: الان وضعیت شهرستان آبی است اما موج دیگر در کشور در حال شکل گیری است که اگر غافل شویم باز در استان و شهرستان کرونا اوج می گیرد.

رنجبر اضافه کرد: بعضی از افراد شیوع بحران ویروس کرونا را تمام شده قلمداد کردند و پروتکل های بهداشتی به ویژه منع شرکت در تجمعات و دورهمی های خانوادگی را رعایت نمی کنند که این تصور بسیار اشتباه و خطرناک است و از رسانه ها می خواهیم در خصوص اشتباه عادی انگاری به مردم هشدار دهند.

۲۲ کارگروه دهه فجر در استان تشکیل شده است

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه از تشکیل ۲۲ کارگروه برگزاری برنامه های دهه فجر در استان خبر داد و گفت: درست است امسال شیوع بیماری ویروس کرونا باعث ایجاد برخی از محدودیت ها شده اما برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر با شور هیجان برگزار می شود.

«عباس سروری» در ادامه بیان داشت: در دهه فجر سه برنامه مناسبتی اصلی سالروز ورود حضرت امام (ره) در دوازدهم بهمن ماه با رژه موتورسواران از میدان فرودگاه امام (ره) تا مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های شهدا و امام (ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسوُولان ارشد استان و اقشار مختلف جامعه خواهیم داشت.

او یکی دیگر از برنامه های مهم دهه فجر مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) اعلام کرد که در سطح مساجد و پایگاه های بسیج و تکیه ها برنامه های ویژه برگزار می شود.

سروری مهمترین برنامه دهه فجر را شب ۲۲ بهمن با برنامه نور افشانی در سطح شهر و بانگ الله اکبر بر بام خانه ها دانست و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد که تاکنون مشخص نیست.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha