۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84198475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه افتتاح ۱۳۳ طرح در دیواندره و اخبار کوتاه کردستان

سنندج – ایرنا - برنامه افتتاح ۱۳۳ طرح مختلف در دهه‌ فجر در دیواندره، افزایش ۷۲ درصدی کشف جرایم سایبری در دهگلان و انتشار آگهی فراخوان ریاست دو هیات ورزشی کردستان، عناوین خبرهای کوتاه استان است.

به گزارش ایرنا فرماندار شهرستان دیواندره گفت:‌ در گرامیداشت برنامه های دهه فجر بیش از ۱۳۳ برنامه مختلف و پروژه در سطح شهرستان با اعتبار بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

جمال ارشدی روز سه شنبه  در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت:‌ باید تلاش کنیم همه برنامه های این دهه با محوریت مردم و اندیشه های انقلاب و امام را به نسل چهارم انتقال دهیم.

وی بر لزوم انتقال فرهنگ انقلاب به نسل های آینده تاکید کرد و افزود:‌ امسال که ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، فرهنگ و ارزش‌ها و باورهای انقلاب را بیشتر به نسل های آینده و جوان منتقل کرده و مدیران شهرستان باید دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنند.

وی اضافه کرد: امسال برخلاف سال‌های قبل برنامه های دهه فجر به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت برگزار می‌شود و تمام برنامه ها با حفظ پروتکل های بهداشتی و با نظارت ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر اجرا می شود.

فرماندار شهرستان دیواندره ، با اشاره به اینکه در گرامیداشت برنامه های دهه فجر بیش از ۱۳۳ برنامه مختلف و پروژه در سطح شهرستان با اعتبار بیش از۴۲۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید اظهار داشت: ۳۰ برنامه به صورت شاخص و پروژه‌های افتتاح شده در بخش های عمرانی، کشاورزی، خدماتی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

ارشدی گفت : افتتاح پنج کیلومتر از بزرگراه در محدوده شهرستان دیواندره ، افتتاح چهار مدرسه ، گازرسانی به سه روستا و افتتاح گلخانه درشهرستان دیواندره از مهمترین طرح ها است.

وی یادآور شد: بخشداری مرکزی با ۳۲ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۲۳۱  میلیون  ریال، بخشداری کرفتو ۱۵ طرح با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال و بخشداری سارال با ۱۸ طرح و اعتبار ۹۳۳ میلیون  ریال طرح‌هایی است که در بخش‌های شهرستان به بهره برداری می رسد.

ارشدی اضافه کرد: امروز که دشمنان انقلاب علیه نظام و انقلاب اسلامی از هرگونه توطئه و نقشه های شوم و شیطانی استفاده می کنند ، وظیفه همه ما است که در صحنه های مختلف  حضوری پرشور داشته تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیده شود.

ارشدی دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان عملکرد و خدمات نظام بیان کرد و افزود: مسوولان از این فرصت در راستای بیان عملکرد استفاده کرده و خدمات نظام را  برای مردم بازگو کنند.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

کشف جرایم سایبری در دهگلان ۷۲ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی دهگلان گفت: کشف جرایم اینترنتی در این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۲ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ یوسف درویشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس فتا در دهگلان با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی توانستند ۷۲ درصد از پرونده‌های ارجاعی را کشف کنند.

وی با بیان اینکه دستگیری متخلفان فضای مجازی دهگلان در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵۰ درصد افزایش یافته است، افزود: در بررسی‌های صورت گرفته بیشترین تخلفات کشف شده مربوط به کلاهبرداری مجازی،  نشر تصاویر شخصی در فضای مجازی، دسترسی غیرمجاز، تهدید و اخاذی بوده است.

فرمانده انتظامی دهگلان یادآور شد: دایره مشاوره کلانتری دهگلان در سال جاری موفق به صلح و سازش ۸۶ درصد پرونده‌های ارجاعی شده است.

سرهنگ درویشی تاکید کرد: اعتماد کردن به دوستان و نزدیکان و قرار دادن رمز اول و دوم کارت بانکی به سایر افراد از جمله زمینه‌های وقوع جرائم اینترنتی است.

وی اظهار داشت: خانواده‌ها می‌توانند از ظرفیت، مطالب و آموزش‌های سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir استفاده کرده و برای دریافت هرگونه مشاوره با کارشناسان این پلیس ارتباط برقرار کنند.

انتشار آگهی فراخوان ریاست ۲ هیات ورزشی کردستان

اداره کل ورزش و جوانان کردستان آگهی فراخوان ریاست هیات شمشیربازی، مرحله سوم ریاست هیات انجمن های ورزشی و مرحله دوم ریاست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کردستان را منتشر کرد.

در اجرای آیین نامه برگزاری مجامع انتخاباتی رییس هیات های ورزشی استان‌ها، اداره کل ورزش و جوانان کردستان از متقاضیان تصدی ریاست هیات‌های انجمن‌های ورزشی، ورزش‌های نابینایان و کم بینایان و شمشیربازی استان ثبت نام می‌کند.

متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک از تاریخ هفتم بهمن ماه به مدت هفت روز کاری از ساعت هشت تا ۱۴ و تا پایان وقت اداری ۱۴ بهمن به اداره کل ورزش و جوانان استان، کارشناس امور مجامع مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha