معاون وزیر ارشاد: موسسات قرآنی لرستان باید تقویت شوند

خرم‌آباد - ایرنا - معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۱۰۲ موسسه قرآنی فعال در لرستان وجود دارد که باید اهتمام ویژه برای تقویت این موسسات صورت گیرد.

به گزارش ایرنا عبدالهادی فقهی زاده روز سه‌شنبه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: بزرگان مذهبی این استان از ستارگان پرنور فرهنگ دینی کشور هستند که در برپایی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته اند.

وی ادامه داد: ۱۴۷ موسسه قرآنی در لرستان وجود دارد که ۱۰۲ واحد آن فعال می‌باشد در حالیکه حق لرستان بر مملکت بیش از این است و باید به این استان یکپارچه شیعه در این راستا توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه سفر به لرستان با هدف بازدید و تقویت موسسات قرآنی صورت گرفته است افزود: تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید یک برنامه ملی قرآنی با محوریت این استان برگزار خواهد شد که نیازمند هماهنگی های لازم است.

عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر ۲ روزه خود به لرستان ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در شورای فرهنگ عمومی با فعالین قرآنی نشست خواهد داشت و به شهرستان پلدختر هم سفر می کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha