۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 1762
کد خبر: 84203138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مراغه: پیروزی انقلاب اسلامی عامل اقتدار ایران در جهان است

مراغه- ایرنا- عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی عامل اصلی اتحاد مردم و اقتدار ایران در جهان است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: حال و روز ایران از نظر اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی در زمان طاغوت بسیار ناراحت کننده بود و باید بزرگان و ریش سفیدان وضعیت آن روزها را به جوانان و نوجوانان بازگو کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد برکات بسیاری در کشور بودیم، گفت: سران و دولت مردان کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه با سران دوران پهلوی نیستند و و نباید آنان را با دوران طاغوت مقایسه کنیم.

وی تاکید کرد: امروز اقتدار انقلاب اسلامی را در دنیا شاهد هستیم و با قاطعیت تمام در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی می کنیم.

وی گفت: رییس جمهور آمریکا در روزهای گذشته خواستار بازگشت ایران به برجام شده و این نشان دهنده عزمت و اقتدار ایران اسلامی است.

امام جمعه مراغه اضافه کرد: ایران به تعهدات خود در حوزه های مختلف همواره عمل کرده و این را بارها پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کشورهای دنیا ثابت کرده است.

آیت الله پورمحمدی گفت: در صورت لغو تحریم ها و برآورده کردن خواسته های به حق کشورمان، جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری با اقتدار تمام در صحنه های بین المللی حضور خواهد داشت.

وی در ادامه به بی کفایتی برخی از شاهان ایران در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: در دوران جمهوری اسلامی حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان نیفتاده و این را مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

وی گفت: از خودگذشتگی ها و دفاع قهرمانانه نیروهای مسلح و مردم ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی موجب اقتدار کشورمان است و باید همواره قدر بدانیم.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha