۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84203293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرمربی تیم بانوان سپاهان:  بازی هر ۲ تیم خوب و جذاب بود

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: در دیدار با همیاری ارومیه هر ۲ تیم بازی جوانمردانه و خوب و جذابی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، مهناز امیرشقاقی روز جمعه بعد از پیروزی تیمش مقابل همیاری ارومیه اظهار داشت: بازیکنانم در این دیدار خوب ظاهر شدند و به غیر از گل‌هایی که زدیم موقعیت‌هایی از جمله چند تا توپ هم به تیرک دروازه حریف داشتیم که با بدشانسی به بیرون رفت.

وی با بیان اینکه تیم مقابل نیز فوتبال جوانمردانه‌ای ارائه کرد، افزود: این موضوع بسیار ارزشمند بود که برای بازی فوتبال آمده بودند.

وی یادآور شد: برای صعود به مرحله بعدی لیگ برتر بانوان در دیدار بعدی باید نماینده البرز  را شکست دهیم و تیم ذوب‌آهن دیگر نماینده اصفهان یک بازی با نماینده بم دارد که اگر ببرند صعود می‌کنند.

امیرشقاقی با بیان اینکه هر تیمی که بهتر بازی کند و از موقعیت‌های خود به درستی بهره ببرد به مرحله بعدی صعود خواهد کرد، گفت: لیگ خوبی داریم و رقابت‌ها خیلی نزدیک به هم است که این موضوع به پیشرفت فوتبال بانوان کمک خواهد کرد.

 سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه امیدوارم روز به روز شاهد بازی‌های بهتری در لیگ برتر فوتبال بانوان باشیم افزود: بازی ما در دیدارهای بعدی  متفاوت‌تر خواهد بود و در این راستا برنامه های خود را در طول هفته برای دیدار با نماینده البرز اجرا خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، از هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه صفائیه میزبان همیاری ارومیه بود و در یک دیدار برتر توانست میهمان خود را چهار بر صفر شکست دهد.

سپاهان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری بم در رتبه دوم گروه الف لیگ برتر فوتبال بانوان قرار گرفت.

تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه بدون امتیاز در رتبه هشت این گروه قرار دارد.

لیک برتر فوتبال بانوان در ۲ گروه الف و ب برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha