۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 84203340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی ذوب آهن: مزد تلاشمان را گرفتیم

۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۵۸
کد خبر: 84203340
مربی ذوب آهن: مزد تلاشمان را گرفتیم

ساری - ایرنا - مربی صربستانی ذوب‌آهن اصفهان برد تیمش برابر نساجی مازندران که نخستین پیروزی این تیم در ۱۳ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر بود را ناشی از تلاش بازیکنانش در داخل زمین حریف دانست.

"میلیچ چرچیچ" عصر روز جمعه در کنفرانس خبری پس از برد تیمش برابر نساجی مازندران در قائمشهر افزود: تیم ما در این دیدار بازی خوبی را در برابر تیم نساجی مازندران یکی از تیم های خوب شهرستانی انجام داد و توانستیم با وجود ۱۰ نفره شدن این دیدار سخت را برنده از زمین خارج شویم.

وی اضافه کرد: به صورت تیم ما روزهای سختی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت و در آخر با صبر و حوصله و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان توانستیم با کسب نخستین پیروزی در لیگ برتر از فشارها خارج شویم و امیدواریم که این روند را برای بازی های آینده نیز ادامه بدهیم.
وی که در غیاب سرمربی خود پا به کنفرانس خبری گذاشت اظهارداشت: به نظرم تیم ما با این پیروزی و کسب سه امتیاز خارج از خانه به نوعی احیاء شد و از این پس در برابر تمام تیم ها حرف های زیادی برای گفتن دارد.
رحمان رضایی سرمربی مازنی تیم ذوب آهن اصفهان به دلیل اخراج از سوی داور بازی از نظر قانونی امکان حضور در کنفرانس خبری پس از بازی را نداشت و مربی و دستیار صربستانی خود را به این کنفرانس خبری فرستاد.
سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری پیش بازی با نساجی مازندران که عصر روز گذشته در قائمشهر برگزار شد نیز به دلیل آنچه که همزمانی زمان مصاحبه با تمرین آمادگی تیمش اعلام شده بود، حضور نیافت.

امید به بقاء
مربی ذوب آهن اصفهان در مورد تاثیر این پیروزی بر بقاء تیمشان در رقابت های لیگ برتر اظهار داشت : تا پایان رقابت های لیگ برتر زمان زیادی باقی است و ما همانند تمام تیم ها فرصت زمانی زیادی برای جبران شکست های گذشته داریم و با این پیروزی تا حدودی از خط قرمز سقوط نیز خارج شدیم.

میلیچ اضافه کرد: ما در فصل جاری رقابت های لیگ برتر با اشتباهات داوری نیز ضربه زیادی خوردیم و از این بابت نیز دوران سختی را سپری کردیم و امیدواریم که بتوانیم با بازی خوب، از این پس تا پایان نیم فصل اول و ریکاوری برای نیم فصل دوم ، ذوب آهن را به جایگاه اصلی در جدول برسانیم.

وی اظهارنظر در مورد سقوط و یا صعود تیم ها را با توجه به این که هر تیمی تا پایان فصل بیش از ۱۵ بازی دیگر باید انجام دهد را زودهنگام دانست .

دیدار دو تیم نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با نتیجه ۳بر ۲ به سود تیم اصفهانی به پایان رسید و این تیم به نخستین برد خود در رقابت های لیگ برتر رسید و هم اکنون با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم رقابت های ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دار.

نساجی مازندران نیز با این باخت با همان ۹ امتیاز قبلی با یک پله سقوط در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha