۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84203811
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۵ هزار پروژه بنیاد مسکن دهه فجر در گیلان به بهره برداری می رسد

رشت - ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: چهار هزار و ۹۹۸ پروژه متنوع عمرانی در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اعتبار ۱۷ هزار و ۴۹۳ میلیارد ریال بهره برداری می شود.

محمد اکبرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این پروژه ها با اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی و ملی، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی به ارزش  ۱۷ هزار و ۴۹۳ میلیارد ریال بوده است ، افزود:  اجرای طرح هادی، ۵۸ پروژه بازنگری طرح هادی، چهار هزار و ۸۱۰  واحد مسکونی بهره مند از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی و ۱۰۹ واحد مسکن مهر از جمله طرح های قابل افتتاح و بهره برداری در این حوزه می باشد.

وی اظهار کرد: اهدای بیش از چهار هزار و ۸۰۰ برگ سند مالکیت و واگذاری ۳۴ قطعه زمین در روستاها از دیگر طرح هایی است که در این ایام اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت دفتر مشارکتهای مردمی حساب ۱۰۰  امام (ره) یادآور شد: از دهه فجر سال گذشته تاکنون  برای ۳۵ خانوار شهری و روستایی مبلغ یک هزار و ۸۳۱  میلیون ریال از محل کمکهای بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) جهت ساخت، تعمیر، تکمیل، خرید ، رهن ، اجاره و تامین مسکن محرومان پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود:  همچنین ۱۷ هزار و ۴۴۹ میلیون ریال بصورت کمکهای نقدی و غیرنقدی از سوی نیکوکاران  به حساب ۱۰۰حضرت امام (ره) اختصاص یافت.

اکبرزاده با اشاره به برنامه های در حال اجرای بنیاد مسکن استان  گفت: انجمن خیرین مسکن ساز گیلان نیز پروژه ۶۲۷ واحدی حضرت ثامن الائمه (ع) رشت را در زمینی به مساحت ۲۷ هزار  مترمربع در سایت مسکن مهر رشت در دست احداث دارد که تعداد ۴۴۱ واحد از آن تحویل متقاضیان شده و ۱۸۶ واحد باقیمانده هم اکنون دارای بیش از ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی است که حداکثر تا ۲ ماه آینده تحویل داده خواهد شد.

گیلان دو و نیم میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha