۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در قزوین برگزار می‌شود

قزوین - ایرنا - معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ۵۰۰ برنامه در کنار سه هزار فعالیت به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمزه برین روز شنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن دهه فجر اظهار داشت:  شعار "انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار" برای دهه فجر امسال انتخاب شده است که امیدواریم با گفتمان سازی و همه گیر کردن این شعار، اقتدار و پیشرفت کشور را رقم بزنیم.
این مسوول گفت: برنامه های دهه فجر امسال از ۱۲ فروردین و با جشن نمادین ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین و رژه موتوری آغاز می‌شود و با توجه به میلاد حضرت زهرا (س) جشن های این دهه به صورت محله ای و پایگاه محور ادامه پیدا می کند.
برین اضافه کرد: نهضت روشنگری در طول دهه به عنوان یک اصل ابلاغ شده است و در سطح گسترده انجام می شود تا بتوان دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی را به بهترین شکل ممکن به سمع و نظر مردم برسانیم.
وی اظهار داشت: فضاسازی شهری توسط رده های بسیج و سطوح دستگاه دولتی در استان قزوین اجرا می شود و به دنبال این هستیم که فرموده مقام معظم رهبری را در زمینه نصب پرچم ایران بر سر در منازل اجرایی کنیم.
وی گفت: برگزاری اردوهای جهادی در قالب خدمات پزشکی و عمرانی، اجرای برنامه گشت رضوین برای افزایش امنیت محله های سراسر استان قزوین، نورافشانی آسمان شهر قزوین در شب پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه نهضت کمک مومنانه با توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه در بین زوج های جوان و افتتاح طرح‌های عمرانی از دیگر برنامه های این دهه در استان قزوین است.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: با توجه به محدودیت های کرونایی امسال، راهپیمایی روز ۲۲ بهمن برگزار نمی شود و گرامیداشت این روز به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha