۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱
کد خبر: 84205293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنگ انقلاب در ایلام نواخته شد

۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱
کد خبر: 84205293
زنگ انقلاب در ایلام نواخته شد

ایلام - ایرنا - زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه ۱۲ بهمن در مدرسه فرزانگان شهر ایلام با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری در ایلام نواخته شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمدحسن سعیدی گلپایگانی روز یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: شعار ثابت انقلاب اسلامی ایران که انقلاب، آزادی، جمهوری اسلامی است پس از چهار دهه در کشور محقق شده است.

نماینده ایلام در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: موفقیت و تحقق هر انقلاب با شعار آن سنجیده می شود و کلیه انقلاب ها دارای اهداف مشخصی هستند.

وی با بیان اینکه  استقلال، آزادی و جمهوریت امروز ما با زمان حکومت طاغوت قابل مقایسه نیست، افزود: سرنوشت و آینده سیاسی ، اقتصادی این کشور در حال حاضر توسط مردم تعیین می شود.

حجت الاسلام سعیدی گلپایگانی افزود: تمامی تصمیمات حکومت طاغوت تحت تاثیر سیاست کشورهای غربی بود، اما امروز این کشور دارای اقتدار، استقلال و امنیت ملی در جهان است.

نماینده ایلام در مجلس خبرگان رهبری بارزترین نمونه وابستگی حکومت طاغوت را قرارداد کاپیتالاسیون ذکر کرد و گفت: این قرارداد ننگین که با پیشنهاد و پشتیبانی کشوری های غربی مطرح شده است برای انگلیسی ها و آمریکایی ها مصونیت قضایی ایجاد می کرد.

وی با بیان اینکه امنیت این کشور پس از انقلاب به دست خود مردم تامین می شود، افرود: نیروی نظامی حکومت طاغوت که بودجه آن از بیت المال تامین می شد، دست نشانده و مطیع کشورهای غربی بودند.

حجت الاسلام گلپایگانی تصریح کرد: حکومت ایران پس چهار دهه از انقلاب، دارای مشروعیت اجتماعی و مدنی است، اما در زمان طاغوت از آزادی مدنی و اجتماعی برخودار نبودیم. 

نماینده ایلام در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به برکت نظامی اسلامی امروز مردم در امنیت، استقلال و آزادی کامل زندگی می کنند و روز به روز بر اعتبار و اقتدار این نظام در جهان افزوده می شود.

وی با بیان اینکه جمهوریت و اسلامیت نظام پس از گذشت چهار دهه محقق شده است، افزود: جمهوریت در واقع شکل و ساختار نظام حکومت را بیان می کند و اسلامیت نیز محتوای آن حکومت را معرفی می کند.

حجت الاسلام سعیدی گلپایگانی اضافه کرد: شعار اسلامیت بعنوان سومین نماد انقلاب ما از شریعت دین اسلام و قرآن گرفته شده است.

نماینده ایلام در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق مردم سالاری دینی نیز افزود: مردم سالاری نیز در ایران اسلامی که تعیین حق سرنوشت به دست مردم است، نیز امروزه بخوبی در کشور حاکم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha