۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 84209385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر امربه معروف : دیار شهید سلیمانی باید از منکرات بزرگ پاک شود

کرمان - ایرنا - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان، مُهر سیدالشهدا مقاومت جهان اسلامی را دارد ، گفت: دیار شهید سلیمانی باید از منکرات بزرگ پاک شود و اولویت اول ما منکرات برخی مسئولان در بخش اقتصادی است.

به گزارش‌ ایرنا ، حجت الاسلام محمد حسن مولا روز چهارشنبه در نشست با رسانه ها با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با الگو و التزام به برنامه های حضرت فاطمه(س) محقق می شود ، افزود: بزرگترین و بهترین امر به معروف و نهی از منکر حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی با اشاره به اینکه آمر به معروف امروز باید به سراغ تک تک افراد جامعه برود و مردم را به معروف دعوت کند ، گفت: ولایت بزرگترین معروف است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با بیان اینکه تحقیقات میدانی ما نشان داده است که ماداران بزرگترین آمرین به معروف و ناهیان از منکر هستند تصریح کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر طبق شیوه مادران در جامعه زمینه سازی شود بسیاری از جرائم پیشگیری می شود و گام دوم انقلاب یک تضمین می خواهد و تضمین آن  فرهنگ سازی صحیح این مساله است.

وی با بیان اینکه در ستاد امر به معروف قرار نیست امر به معروف کند بلکه به دنبال احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستیم ، گفت: در گام دوم انقلاب گروه های جهادی و مجموعه های فعال و تشکل های مردم نهاد را به سمت اولویت های این مهم جهت دهی کنیم. 

حجت الاسلام مولا خاطرنشان کرد: طبق بررسی های ابتدایی ما بزرگترین منکرات در بخش مسائل اقتصادی از سوی برخی از مسئولان است که این مسائل در حال احصا است و به گفته حضرت علی(ع) اگر حاکمیت اصلاح شود مردم هم اصلاح می شوند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha