۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 1238
کد خبر: 84214501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص چهارهزار میلیارد ریال برای چهاربانده کردن جاده خرمشهر - اهواز

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت:چهار هزار میلیارد ریال برای چهاربانده کردن جاده خرمشهر - اهواز اختصاص یافته که عملیات اجرایی آن از سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا محمد حیدری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد:چهاربانده کردن جاده خرمشهر - اهواز از پروژه‌های ملی است که با امضای تفاهنامه مشترک بین منطقه آزاد اروند، وزارت راه و شهرسازی و استانداری خوزستان اجرا خواهد شد و گام نخست آن شامل ۲۰ کیلومتر به زودی از سمت اهواز آغاز می‌شود.

وی به توجه خاص دولت خدمتگذار برای رفع محرومیت‌ها از مناطق روستایی خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد:با توجه به اختصاص اعتبارات ثابت از سوی سازمان دهیاری کشور به دهیاران، در همه روستاهای خرمشهر طرح آبرسانی، گازرسانی و احداث سیل‌بند در دستور کار قرار دارد.

حیدری یکی از نقاط مهم در مقابله با سیل و ظغیان رودخانه کارون در شهرستان خرمشهر را روستای ام‌نوشه بیان کرد و گفت: ۴۵۰ متر دیوارسازی ساحل روستای ام‌نوشه اجرا شد و  احداث سیل‌بند در بالادست روستای سوئیچتیه با ۵۰ میلیارد ریال در طرح پیشنهادی به سازمان آب و برق خوزستان قرار دارد.

وی به عملیات واگذاری و تسطیح زمین‌های کشاورزی غرب کارون و شلمچه در قالب طرح ۵۵۰ هکتاری رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: اجرای  این طرح فعالیت کشاورزی در این منطقه افزایش داده است.

حیدری همچنین گفت: به زودی زمین‌های تسطیح شده در قالب این طرح، در جزیره مینو از توابع خرمشهر تحویل کشاورزان این منطقه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha