ایجاد جبهه‌ای مقابل زورگویان عالم، دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی است

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایجاد و تداوم راه پرافتخار جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر امروز فلسطین مقابل رژیم صهیونیستی قد علم می کند و حزب الله در برابر این رژیم اشغالگر ایستاده، حاصل ایجاد و تقویت جبهه مقاومت است.

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت به لبنان، فلسطین، سوریه و هرکجا که زورگو و ایادی استکبار جهانی وجود دارد، راه پیدا کرده تا از مظلوم دفاع کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انقلاب اسلامی، محصول تفکر و اندیشه امام ‌راحل است و حکومتی مترقی بر اساس آموزه های دین مبین اسلام به شمار می رود.

آیت الله شبستری اظهار کرد: امروز کشور ما در مسیر الگوی مترقی امام‌ راحل قدم برمی‌دارد اگر چه مشکلات اقتصادی نیز در این مسیر وجود دارد.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی اقتصادی، سیاسی، نظامی و علمی اشاره کرد و گفت: اگر وضعیت امروز کشور را با ۴۲ سال قبل مقایسه کنیم، می بینیم تفاوت فاحشی بین این ۲ دوره وجود دارد چراکه امروز درحوزه های عمرانی وضعیت کشور تغییر زیادی یافته و بسیاری از  خدمات به روستاها نیز کشیده شده و توسعه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با وجود تحریم‌ها، جنگ تحمیلی و مشکلات اقتصادی، کشور در حوزه پزشکی از نظر کمی و کیفی پیشرفت داشته است چنانکه پیش از انقلاب از پزشکان خارجی استفاده می شد ولی امروز از کشورهای مختلف برای معالجه به ایران می آیند و ایران تبدیل به قطب پزشکی در خاورمیانه شده است.

وی افزود: در حوزه سدسازی، نانوتکنولوژی و صنایع نظامی و دفاعی هم  پیشرفت های خوبی در کشور ایجاد شده که مورد اذعان دوست و دشمن است.

به گزارش ایرنا، انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و امسال چهل و دومین سالگرد این انقلاب عظیم جشن گرفته می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha