نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

تهران- ایرنا- هفتادوهشتمین‌ نشست هیات اجرایی کمیته ملی الپیک با ریاست «سید رضا صالحی امیری» در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این نشست با حضور اعضای هیات اجرایی، نصرالله سجادی، رضا قراخانلو، علی رغبتی، پیمان فخری، محمد پولادگر، علی‌مرادی، رامین طباطبایی، عباس اورسجی، مهدی گودرزی و حمید عزیزی برگزار شد.

وضعیت فدراسیون ها و تیم های ملی اعزامی به رقابت‌های کسب سهمیه و بازی‌های المپیک بررسی شد زیرا با توجه به تصویب کلیات شاخص های بودجه فدراسیون‌ها در سال ۱۴۰۰ در مجمع عمومی کمیته- که مقرر شده بود با حضور اعضای کمیته فنی کاروان اعزامی به بازی‌ها و نمایندگان فدراسیون‌های عضو مجمع، اجزای آن مورد بررسی و بازبینی نهایی- این موضوع باید مورد بازبینی نهایی قرار می‌گرفت.

 در نشست امروز اعضای هیات اجرایی و مدعوین، پس از بحث و بررسی و تبادل نقطه نظرات مختلف در خصوص اجزاء آن، سرانجام پس از اعمال اصلاحات پیشنهادی به تصویب رسید و از سال ۱۴۰۰ مبنای توزیع اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی قرار خواهد گرفت.

همچنین با توجه به ضرورت استمرار و تمرکز فعالیت‌های اردویی فدراسیون‌های المپیکی و فراهم کردن امکانات مناسب برای برنامه‌های در دست اجرای اردوی تیم‌های ملی سرانجام ۳ مکان پیش بینی و مورد بررسی اولیه قرار گرفت.

مجموعه ورزشی دانشگاه آزاده اسلامی علوم تحقیقات تهران، اماکن تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر و امکانات ورزشی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس سه نقطه مورد توجه هستند که در نشست امروز امکانات ورزشی آستان قدس با  حضور آذرنوش، میرجلیلی و علیرضا تاج فیروز مدیر عامل سازمان ورزش آستان قدس  مورد بررسی و توافقات اولیه قرار گرفت و مقرر شد تا پس از بازدید نمایندگان کمیته فنی ستاد بازی‌ها از امکانات فوق همچون سالن مسابقات، تجهیزات ورزشی، محل اقامت و دیگر امکانات لازم، گزارشی کارشناسی از سوی آنها تهیه و به هیات اجرایی ارائه تا تصمیمات نهایی در این باره اتخاذ شود.

در خاتمه نشست امروز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا( س ) با اهداء لوح سپاس از سال‌ها تلاش صادقانه طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک تقدیر به عمل آمد و همچنین از روسای سابق فدراسیون‌های نجات غریق و ورزش های زور خانه ای و کشتی پهلوانی آقایان ایلخان نوری و جوهری و خانم الهه احمدی المپین افتخار آفرین کشورمان که بورسیه خود را با موفقیت به اتمام رسانده بود تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha