زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای وشنام دری چابهار افتتاح شد

چابهار- ایرنا- زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای وشنام دری بخش مرکزی چابهار با حضور معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان، نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد و معاون سیاسی اجتماعی استاندار به بهره‌برداری رسید.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزادچابهار شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی با فرمانداری چابهار و اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان‌وبلوچستان، دهیار و شورای اسلامی روستای وشنام دری ساخته شده است.

طاهره شهرکی افزود: منطقه آزادچابهار در سالهای اخیر در ساخت ۲۰۰ کلاس درس و ۲۰ زمین چمن مصنوعی و کمک به ورزشکاران و جوامع محلی اقدام کرده است.

وی بیان کرد: عمل به مسوولیت های اجتماعی از وظایف مهم منطقه آزادچابهار است که در سالهای اخیر به خوبی توجه و در این راستا سند تدوین شده و با هدف و برنامه در حال حرکت هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزادچابهار گفت: علاوه بر افتتاح طرح ها در دهه فجر آیین تکریم مقام مادر و روز زن به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) همراه با تجلیل از مادران و همسران شهدا و ایثارگران با مشارکت این سازمان و سپاه این شهرستان برگزار شد.

وی به برگزاری شب‌شعر استانی فجر در چابهار اشاره کد و افزود: شب‌شعر استانی فجر تحت عنوان "موج و مرجان" با شرکت شعرا و نویسندگان سیستان‌وبلوچستان با حضور  نماینده مردم حوزه چابهار در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد و جمعی از مسوولان فرهنگی استان در چابهار برگزار شد.

شهرکی ادامه داد: شعرخوانی و رونمایی از کتاب شعر به زبان بلوچی اثر استاد علی بخش دشتیاری از ویژه برنامه‌های این شب‌شعر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha