اولین محموله واکسن کرونا وارد کرمانشاه شد

کرمانشاه- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از ورود اولین محموله واکسن کرونا به استان در روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن خبر داد و گفت: در این نوبت ۶۱۰ دُز واکسن وارد کرمانشاه شد.

دکتر «ابراهیم شکیبا»  روز سه‌شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه به هر فرد ۲ دُز واکسن کرونا تزریق می‌شود، افزود: این ۶۱۰ دُز واکسن وارد شده به ۳۰۵ نفر تزریق می شود.

او گفت: تزریق این واکسن براساس پروتکل‌های کشوری که از طرف وزارت بهداشت برای ما تعیین می‌شود به افراد و گروه‌های هدف تزریق می شود.

به گفته او، این واکسن با اولویت پرسنل بهداشت و درمان به ویژه افرادی که در بخش های آی سی یو بیمارستان ها فعالیت دارند، تزریق می شود.

وی اظهار داشت: واکسن وارد شده از نوع روسی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: از هفته آینده محموله‌های بیشتری از واکسن کرونا وارد استان می‌شود.

۱۴۱ کرونایی در کرمانشاه بستری است

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته  ۱۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۹ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

«مهدی محمدی» تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲ نفر شامل یک نفر در شهرستان کرمانشاه و یک نفر در شهرستان پاوه ذکر کرد.

به گفته او از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون مجموع جان باختگان به هزار و ۴۶۳ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت:🟠در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در استان بستری و ۵۹ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

محمدی اظهار داشت: هم اکنون ۱۴۱ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

اخبار مرتبط