«آقایی» هفته آینده جراحی می‌شود

تهران- ایرنا- نایب رییس فدراسیون بدمینتون گفت: هفته آینده قرار است زانوی ثریا آقایی جراحی شود و او ۲ ماه نیاز به ریکاوری دارد. می‌توانیم برای حضور وی در مسابقات بین المللی و کسب سهمیه امیدوار باشیم.

فریبا مددی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: ثمین عابد خجسته یکی از بازیکنان بااخلاق و خوب فدراسیون بدمینتون بوده و هست. وقتی از ابتدای سال اردوهای ملی را شروع کردیم، ۹ نفر برتر رده‌های مختلف تیم‌های ملی را به این اردو دعوت کردیم اما از ابتدای سال ثمین اعلام کرد که خانواده و پدر او نگران وضعیت کرونا هستند و نمی‌تواند در اردوها شرکت کند. حتی به وی این فرصت را دادیم تا در تست شرکت کند اما دوباره گفت که نمی‌تواند حضور بیاید.

وی افزود: همچنین به او گفتیم که یک روز تنها بیاید و زیر نظر مربی بدنساز تست دهد اما نگران بود و باز هم نیامد. به ثمین فشار نیاوردیم و گفتیم هر جور که راحت است می‌تواند عمل کند. وی گهگاهی هم به صورت مجازی در تمرینات بدنسازی حضور می‌یافت تا اینکه پدر او نامه‌ای برای ما فرستاد که ثمین می‌خواهد به دلیل کرونا از تیم ملی بدمینتون انصراف دهد.

نایب رییس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: به وی گفتیم که هر وقت بخواهد می‌تواند بازگردد و دوباره در رنکینگ‌ها شرکت کند تا انتخاب شود. او فرصت بازگشت دارد زیرا سنش بالا نیست. وی حتی به فدراسیون گفت که می‌خواهد بدلیل استرس اعضای خانواده‌اش روی تحصیلات تمرکز کند. حتی می‌خواستیم از وی و چند ورزشکار قدیمی تقدیر کنیم و احتمالا بعد از عید این کار را انجام خواهیم داد.

وی درباره مصدومیت ثریا آقایی خاطرنشان کرد: وی هفته هشتم لیگ برتر آسیب دید و بسیار ناراحت بود. آقایی اکنون دارای رنکینگ ۹۶ جهان است و با توجه به اینکه شاید برخی از ورزشکاران در مسابقات گزینشی المپیک شرکت نکنند، شانس کسب سهمیه را دارد.

مددی اضافه کرد: هفته آینده قرار است زانوی آقایی را جراحی کنیم و دو ماه نیاز به ریکاوری دارد. می‌توانیم جای امیدواری داشته باشیم زیرا کارولینا مارین که دارای رنکینگ اول جهانی است سال گذشته پایش آسیب دید و با وجود جراحی پس از ۴ ماه به میادین ورزشی بازگشت. دو هفته گذشته هم در مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا در تایلند شرکت کرد و فینالیست شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha