۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۲۰
کد خبر: 84224370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار طرح ورزشی و آموزشی در همدان افتتاح شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۲۰
کد خبر: 84224370
 چهار طرح ورزشی و آموزشی در همدان افتتاح شد

همدان- ایرنا- چهار طرح ورزشی، فرهنگی، آموزشی و خدماتی با صرف پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار روز سه شنبه همزمان با ایام دهه فجر در همدان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این طرحها شامل سالن ورزشی چند منظوره شهدای دره مرادبیک، مدرسه ۶ کلاسه ام البنین در روستای کوزره، ساختمان ادره بهزیستی بخش شراء و مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر قهاوند بود.

فرماندار همدان در این آیین با اشاره به توجه ویژه دولت به آحاد اقشار جامعه گفت: جامعه هدف بهزیستی و توانیابان نیاز به حمایت و توجه مضاعفی دارند که در این راستا باید اقدامات لازم صورت گیرد. 

محمدعلی محمدی افزود: امیدواریم گشایش اداره بهزیستی در بخش شرا بتواند پاسخگوی نیاز توانیابان باشد. 

او راه اندازی مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری را با توجه به برخورداری از کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان، سالن آمفی تئاتر و کلاسهای فرهنگی از طرحهای مهم در شهر قهاوند دانست. 

۶۵ درصد مدارس استان مستحکم است

 محمدی افزود: نسل کودک و نوجوان ما تشنه یادگیری و آموزش در محیطهای این چنینی و بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی است. 

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان نیز درباره پروژه
مدرسه ۶ کلاسه ام‌البنین روستای کوزره گفت: این پرژه با زیربنای بالغ بر ۵۲۰ متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از محل  اعتبارات ملی تخریب و بازسازی  نوسازی مدارس احداث شد.

محمد حسین مرادی خاطرنشان کرد: هم اکنون در سطح استان ۶۵ درصد مدارس دارای بنای مستحکم، ۲۰درصد نیاز به مقاوم سازی و ۱۵ درصد نیاز به تخریب و نوسازی دارند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha