هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح خراسان جنوبی آماده تحویل است

بیرجند - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نیروی زمینی ارتش گفت: امسال هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح در استان تکمیل شده و آماده تحویل به کارکنان است.

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان روز سه‌شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پنج هزار و ۹۸۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان جنوبی که با حضور وزیر راه و شهرسازی در محل پروژه ۷۲۰ واحدی شرکت تعاونی مسکن مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند برگزار شد، افزود: یگان‌های ارتش در زمینه واحدهای مسکونی سازمانی و شخصی رتبه برتر را دارند.

وی گفت: کسی که خانه می‌سازد و دل مردم را شاد می‌کند، مورد عنایت خداوند قرار می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نزاجا اظهار داشت: برکت وجودی نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی باعث شد اتفاقات خوبی در استان رقم بخورد.

وی افزود: برابر تدابیر ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح و برقراری امنیت در مرزهای کشور، یک لشکر با ۲ تیپ پایگاه هوایی و هوانیروز در استان خراسان جنوبی مستقر شدند و امیدشان به وزارت راه و شهرسازی و سلسه مراتب فرماندهی است چراکه دغدغه سکونت دارند.

امیر آذریان با بیان اینکه تامین معیشت کارکنان نیروهای مسلح مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: فاز دوم پروژه شهید سپهبد صیاد شیرازی در بیرجند سال قبل و فاز سوم امسال کلنگ‌زنی شد و با عنوان طرح اقدام ملی مسکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: علیرغم اینکه هنوز جابه‌جایی نیرو در این منطقه داریم، نیاز است حدود چهار تا پنج هکتار زمین دیگر برای فاز چهارم در اختیار ما قرار بگیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا افزود: این ایام متعلق به انقلاب اسلامی است و اگر اینجا ایستاده‌ایم به این دلیل است که در پیروزی انقلاب و تثبیت آن و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همچنان ارتش نقش بسیار موثری داشته و نقش‌آفرینی کرده و در بحران‌ها نیز در کنار مردم بوده است.

وی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر مرزها از حریم ولایت دفاع می‌کند و در دفاع از انقلاب اسلامی، محکم و استوار ایستاده است.

وی بیان کرد: در ماه‌های اخیر برگزاری رزمایش‌های متعدد نشان داد روز به روز ارتش قدرتمندتر است و همه ترفندهای دشمن را رصد می‌کند و قبل از هر اقدام برنامه دارد و اجازه تعرض را به دشمنان نخواهد داد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی هم گفت: تعاونی مسکن ۰۴ بیرجند یکی از تعاونی‌های مطرح است که سال ۹۴ و ۹۸ جزو تعاونی‌های برتر کشور شده است.

امیر سرتیپ دوم محمود محمودی افزود: در ۱۰ سال گذشته بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است و امروز نیز عملیات اجرایی ۷۲۰ واحد در بیرجند آغاز شد.

وی بیان کرد: در آینده نزدیک تعدادی از کارکنان ارتش و شهروندان استان از واحد مسکونی برخوردار خواهند شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ بیرجند گفت: این پروژه روز به روز به اوج قدرت خود می‌رسد یعنی از فاز نخست تاکنون بر کیفیت و کمیت واحدها افزوده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha