هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد توزیع شد

مشهد- ایرنا- تشکلهای مردمی و گروههای جهادی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همزمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی هزار بسته معیشتی به نیازمندان حاشیه شهر مشهد اهدا کردند.

مسوول قرارگاه عملیاتی تبلیغی حضرت زینب(س) سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سه‌شنبه شب در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ارزش هر بسته معیشتی ۶ میلیون ریال و شامل برنج ایرانی، روغن، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

معصومه اسدی افزود: از این تعداد، ۴۰۰ بسته را ستاد امور بانوان اداره کل تبلیغات خراسان رضوی با همکاری قرارگاه عملیاتی تبلیغی حضرت زینب(س) و بقیه را گروههای جهادی برادران این اداره کل تهیه کرده اند.

وی با بیان این که حمایت از محرومان و نیازمندان جزء وظایف همیشگی ماست و در اسلام هم سفارش شده است ادامه داد: از زمان شیوع کرونا به مناسبتهای مختلف و در هر ماه بسته معیشتی توزیع می‌کنیم.

مسوول قرارگاه عملیاتی تبلیغی حضرت زینب(س) سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: کار امشب که با حضور مسوولان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی انجام شد به مناسبت دهه فجر و چهلمین روز در گذشت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی و با عنوان عملیات فرهنگی - اجتماعی عمار انقلاب با رمز یا زینب(س) برگزار شد.

اسدی افزود: در این رزمایش علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در مناطق حاشیه شهر و روستاهای همجوار مشهد، شاندیز و جاغرق، کمکهای مومنانه هم توسط گروههای جهادی و تبلیغی توزیع شد.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۴۸۱ هزار و ۳۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۹ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۲۵ تن رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha