لیگ برتر هندبال بانوان؛ تیم فیروزآباد ذوب‌آهن اصفهان را بُرد
دیدار تیم های ذوب اهن اصفهان و کربنات سدیم فیروز آباد فارس

شیراز- ایرنا- تیم کربنات سدیم فیروزآباد فارس از سد ذوب آهن اصفهان گذشت و در لیگ برتر هندبال بانوان کشور ماندگار شد.

به گزارش ایرنا این بازی که از دور برگشت این رقابت ها شامگاه پنجشنبه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز  برگزار شد تیم فیروزآباد در یک بازی نزدیک و فشرده با نتیجه 26 بر 25 ذوب آهن را شکست داد و جشن بقا گرفت .

 نیمه نخست این بازی حساس  فیروزآبادی ها موفق شدند با نتیجه ۱۳ بر ۱۱  ذوب آهن را شکست دهند و با خیالی راحت به رختکن رفتند. 

گل ماندگار فیروزآباد در ۲۰ ثانیه پایانی 

اما در نیمه دوم بازیکنان ذوب آهن به خود آمدند و توانستند گل های خورده  را جبران کنند و در حالی که ۲۰ ثانیه از این دیدار باقی مانده بود و هر ۲ تیم ۲۵ بر ۲۵ بازی را دنبال می کردند بازیکن تیم کربنات سدیم با ضربه سنگین دروازه تیم ذوب آهن را باز کرد و سوت پایان بازی در میان بهت و اندوه بازیکنان تیم اصفهانی به صدا در آمد. 

 در نهایت این بازی جذاب با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ به سود فیروزآباد پایان یافت تا این تیم در لیگ برتر باقی بماند.

بدین ترتیب تیم های پرسپولیس بهبهان و ذوب آهن اصفهان با لیگ برتر خداحافظی و به دسته یک سقوط کردند.

 همچنین جمعه بیست و چهارم بهمن ماه در روز پایانی دور برگشت تیم های کربنات سدیم فیروز اباد و سنگ اهن بافق یزد که هر دو در لیگ برتر ماندند برای تعیین تیم های پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت .

 همچنین تیم های سقوط کرده ذوب آهن اصفهان وپرسپولیس بهبهان هم برای تعیین تیم های هفتم و هشتم با هم دیدار خواهند کرد.

در پایان مرحله گروهی، تیم شهید شاملی کازرون با قرار گرفتن در صدر جدول، حریف تیم تاسیسات دریایی تهران در مرحله نیمه نهایی شد و تیم اشتاد سازه مشهد به عنوان تیم دوم باید به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برود تا تکلیف ۲ تیم فینالیست و در نهایت قهرمان این دوره مشخص شود.

قرار است مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها اوایل اسفند ماه ۹۹ در تهران برگزار شود.

در گروه دوم این رقابت ها، تیم اشتاد سازه مشهد، شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان قرار داشتند و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تاسیسات دریایی تهران، سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد تشکیل دهنده گروه یک بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha