توهین به رییس جمهوری اهانت به مردم ایران است

کرمانشاه- ایرنا- یکی از اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: توهین به رییس جمهوری با هر عملکرد و کارنامه‌ای عملی مذموم و در واقع اهانت به همه مردم ایران است.

سید فضل الله حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شخصی که با رای مردم در مسند رییس جمهوری قرار می گیرد منتخب جمع کثیری از ملت است و زمانی هم که حکم تنفیذ و تایید خود را از دستان رهبر معظم انقلاب دریافت می کند بسیاری دیگر هم به صف طرفداران وی می پیوندند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی هرگونه تخریب و توهین به وی در حکم اهانت به مردمی است که با رای مستقیم و بدون واسطه، او را در مسند ریاست جمهوری نشانده اند.

حسینی تصریح کرد: از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود همه افراد را از بدگویی، توهین و اهانت به اشخاص دیگر نهی فرموده و بر رعایت ادب و تواضع تاکید بسیار داشته اند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: آنهایی که خواسته یا ناخواسته به رییس جمهوری توهین کردند باید بدانند که این رفتار آنها کمک به دشمنان برای رسیدن به اهدافی است که امنیت، استقلال، عزت و آبروی ما نشانه رفته است.

وی با بیان اینکه توهین به رییس جمهوری نه به بهتر شدن وضعیت اقتصادی کمک می کند و نه فایده ای دارد، گفت: این رفتارها تنها باعث شاد شدن دل دشمنان و افزایش هجمه علیه کشورمان خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: همه ما باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب تا جایی که امکان پذیر است از رفتارهای تفرقه افکنانه و دشمن شادکن پرهیز کرده و با عمل به توصیه های معظم له زمینه اقتدار بیش از پیش کشور را فراهم کنیم.

در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن امسال، عده ای در یکی از استان های کشور شعارهایی هنجارشکنانه و توهین آمیز علیه رییس جمهوری سر دادند.