۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۵۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84227557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از چهارهزار واحد مسکن مددجویی در کردستان احداث و تعمیر شد

سنندج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: امسال چهار هزار و ۶۱ واحد مسکن برای مددجویان زیرپوشش این نهاد، خرید، احداث و یا تعمیر شده است.

محمدرسول شیخی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی بویژه در میان قشر ضعیف نداشتن سرپناه است که در صورت حل آن، بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه رفع و یا کاهش می‌یابد.

وی افزود: درشرایط فعلی جامعه ایجاد سرپناه برای محرومان و نیازمندان یکی از گرانبهاترین خدمت‌ها به شمار می‌رود و کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی در تلاش است از راههای گوناگون سرپناهی امن برای نیازمنان بنا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: در این راستا کمیته امداد استان تا جایی که امکان داشته برای مددجویان مسکن خرید و یا احداث کرده و اگر امکان خرید نبوده ودیعه و یا اجاره پرداخت کرده و حتی اگر محرومان خود مسکن داشته و مناسب نبوده تعمیرات اساسی برایشان انجام داده است.

وی افزود: از اول امسال تاکنون از محل ظرفیت داخلی امداد و همچنین تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و نهادهای مختلف یک هزار و ۶۱ واحد مسکن برای مددجویان خرید یا احداث شده است.

شیخی‌زاده اظهار داشت: علاوه بر این بیش از سه هزار واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد نیز که قابلیت استفاده نداشته از محل اعتبارات این نهاد تعمیرات اساسی شده است.

درحال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در سطح استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند، که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha